Viestiketju: Jokamiehen Top Gear
Näytä yksittäinen viesti
  #23  
Vanha 18.08.2018, 09:17
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Viestit: 1.149
Perusasetus

Roomster-päivitystä: Työmatka lyheni kymmeneen kilometriin, joten sikäli tää kosla on mulle nykyisin aivan turha ja vääränlainen. Mutta tossa se nyt kuitenkin vielä on.
Tavaratilaan mahtuu erinomaisesti Suzuki PV pystyssä, joten auto täyttää sen tärkeimmän tarkoituksen. Myöskin leimasta se meni läpi ilman yhtään merkintää tai mutinaa. Sähkövikojen määrä vituttaa; niiku oon aina sanonu niin en halua mitään vitun sähköhimmeleitä autooni kun ne ei toimi kuitenkaan. Skoda on tästä nyt ihan vitun hyvä esimerkki, kun mulla on vakionopeudensäädin joka ei toimi, sähköikkuna joka ei toimi, takalasin pyyhin joka toimii joskus ja sitten parkkivalot jotka jää joskus päälle vaikka valot ja auton sammuttaa. Ja sitten on radio joka ei kuulu ja turvavyön merkkivalo joka joskus vilkkuu epämääräisesti. Kaipaan mun 30-vuotta vanhaa Land Cruiseria NIIN paljon! Siinä oli saatana kunnon auto. Myöskin 20-50v vanha Toyota Corolla pieksee tän FAKkilaisen himmelin mennen tullen.
Mutta kiihtyvyydestä plussaa! Kivahan tällä on huristaa kun ehtii hyvin liittyä kiihdytyskaistalta. Eilenkin kiihdytin niin kovaa, että takaovesta lähti lista irti.
__________________
- En pidä teistä.



Vastaa lainaten