Viestiketju: HDJ 100
Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 18.05.2015, 16:07
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.148
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja D_Bar Näytä viesti
Tuosta edellisen kirjoittajan tekstistä tuli mieleen, että saiskohan tuommoseen 100 sarjalaiseen vaihtaa jäykän eruakselin käyttäen verrokkina 105:sta?
Vaatis varmaan Toyotalta jonku oikee virallisen näkösen lapun että J100:nen vastaa mahdollisimman täydellisesti J105:sta. Ja sit pitäis olla joku tosi suopea katsastusmies. Jostain austraalian foorumeiltahan vois yrittää ettiä, onko joku jo jossain päin maailmaa toteuttanut tällaista muutosta.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
Mä olen käsittänyt, että HDJ 100 olis hyvä yleisauto ja peräkärryn vetoauto, vaan sillä kannalla en kuitenkaan oikein ole, että autoon pitäs saada jäykät akselit, jos haluaa oikein perinteisiä rakenneretkaisuja, niin niitähän olis kohtuulliselle hinnalla tarjolla vaikka HJ61:sessä.

Itellä ennemmin tulee mieleen miksei ole HDJ 100 pickuppia. Se vasta hyvä olisikin.
Mä ainaki kuvittelen, että tolla erillisjousitetulla keulalla tollanen HDJ100 ois aika loistava peli maantieajossa. Ja olis kyllä tosiaan aika järkyttävää rahan tuhlaamista ruveta rakentamaan jäykkää akselia keulille, kun halvemmalla hinnalla on saatavana vaikka niitä HDJ80:siä missä se haluttava akselirakenne on jo valmiiksi mietittynä.

Onhan HDJ100:sen keulalla olevaa pikkuppia olemassa Noita ei vaan vissiin ole saanut tuolla turbollisella koneella? Siinähän ois jollekkin projekti hommata tollanen pikkuppi ja vaihtaa siihen vaikka toi 1HD-FTE kone mikä vois kaiketi päästä jostain sopivan vuosimallin päästörajoista läpi?
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=134612
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten