Näytä yksittäinen viesti
  #52  
Vanha 21.03.2015, 23:09
trollhunter trollhunter ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.11.14
Sijainti: Eno
Viestit: 39
Perusasetus

moromoro


Pitäähän se itekkii nyt aukasta suuta eikä vaan lukea..
Elikkäs olen 26v päristin harrastaja, mulla on aika laaja kirjo millä liikenteessä rojuthan on mopedit suzuki gsx-r 750 i/ö kiinan kiro mönkiä suzuki rg 125cc koneella Honda cr 125 2 kpl kawasaki en500(emännän) sitte mukuloiden 50cc samurai sitten autoja ois opel rekord vm72(sininen paholainen) Ford Sierra i vm85 (on siis i ei is olematon ero) hieman cossu lookki ja sitten vielä toi mun peikonmetsästys auto datsun patrol vm82 jota pitäs tehä viel maastokelpoisemmaksi mut jos innostun nii laitan enemmän prokkis puolelle kuvia ei nyt tähän hätään ole antaa vaikka ei kai noi muut ketään kiinnosta ku toi patrolli.....no laitetaan potskiki vielä omavalmiste tuulilasivene 40hp koneella aika normi. Sitten itestäni jotakin olen naimisissa 3 muksua ja hieman sekopäinen noiden romujen kanssa ja muutenkin aika adhd ihminen mutta mukavaksikin haukkuvat puhu en paljon jollei ole mitään asiaa ja sitten vielä että joensuussa vaikutan ja koha jassaa nii pitää isory hyn liittyä jäseneksi mut mut kaikki ajallaan toivottavasti kerroin suurin piirtein kaiken mahdollisen sekavasti että muillakin olis kivaa....
Vastaa lainaten