Näytä yksittäinen viesti
  #41  
Vanha 10.02.2009, 20:47
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Itse asiassa se meinasi palaa tuossa eilen.. Kaveri sammuneena sohvalla ja tupakan tumpit palaa pöydällä. Vaahtosammuttimella sammutin sen. Kaupan päälle sain tänään sitten syytteen pahoinpitelystä ja omaisuuden tuhoamisesta. Olin kuulemma ampunut vaahdot tuon hepun päälle, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa ja kun kämpässä on nyt vaahtoa hieman lennellyt niin olen sen "omaisuuden" tuhonnut. Tosin mitä poliisin kanssa asiasta juttelin niin ei uskonut homman etenevän yhtään mihinkään kun kaverilla ei ole voimassa olevaa vuokrasopparia ja tuo tupakointi on vielä kielletty. Mut on se mukava kun estää oman kämpän palamisen tuollaisen hepun takia niin saa syytteen kaupan päälle. Koko yläkerta kun on puuta ja sahanpurua niin se palaa kyllä iloisesti. Poliisikin sanoi että todennäköisesti pelastin hepun hengen, kun tuo tuli roihahtaa kunnolla niin sieltä ei ulos kerkiä.D
Olisit sammutellut vielä himpun enemmän. Olisi voinut sitten kantaa sammutuksen jatkona "mahdollisesti kytevän" mutta ainakin sammutettaessa tärveltuneen irtaimiston pihalle...

Ja tilahan ei ole asuttavassa kunnossa kun sinne on sammutin tyhjätty ja irtaimisto evakuoitu...

Ja sitten on pihalla joku entinen vuokralainen joka on koko palon aiheuttanut. Jos pyrkii sisään niin poliisi vaan heittämään tunkeilijaa ulos. Eihän sillä ole edes vuokrasopimusta.

Paremman vakuudeksi olisi voinut hieman repiä sisustuksia auki ja tarkistaa ettei vaan ole mitään kytevään kun haisee niin pahasti savulle. Jos entinen vuokralainen vielä kitisee niin kunnalta löytynee terveystarkastaja tms joka voi todeta että tila ei ole asuttavassa kunnossa.... Ja hyvityksiähän ei tarvitse maksaa kun ei ole vuokrasopimusta ja takuuvuokran puuttuessa voi pintaremppaan osallistua kuitenkin vakuutusyhtiö, jolle palovahinkojen korvaus kuuluu.

2
Vastaa lainaten