Näytä yksittäinen viesti
  #39  
Vanha 06.02.2009, 23:40
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.847
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nisu Näytä viesti
Polta koko talo. vitsi vitsi.
Itse asiassa se meinasi palaa tuossa eilen.. Kaveri sammuneena sohvalla ja tupakan tumpit palaa pöydällä. Vaahtosammuttimella sammutin sen. Kaupan päälle sain tänään sitten syytteen pahoinpitelystä ja omaisuuden tuhoamisesta. Olin kuulemma ampunut vaahdot tuon hepun päälle, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa ja kun kämpässä on nyt vaahtoa hieman lennellyt niin olen sen "omaisuuden" tuhonnut. Tosin mitä poliisin kanssa asiasta juttelin niin ei uskonut homman etenevän yhtään mihinkään kun kaverilla ei ole voimassa olevaa vuokrasopparia ja tuo tupakointi on vielä kielletty. Mut on se mukava kun estää oman kämpän palamisen tuollaisen hepun takia niin saa syytteen kaupan päälle. Koko yläkerta kun on puuta ja sahanpurua niin se palaa kyllä iloisesti. Poliisikin sanoi että todennäköisesti pelastin hepun hengen, kun tuo tuli roihahtaa kunnolla niin sieltä ei ulos kerkiä.

Lainaus:
Toisaalta jos vittuilet liikaa sille, ellet oo jo tehny niin, se tekee sun elämästä helvetin. Jos se on säntillisesti maksanu ni oisit rauhassa antanu sen asua sen 3 kk ylimääräistä toki tietenkin vuokraa vastaan. Vai oliko sulla kiire saada se tölli muuten vaan tyhjäksi?
Se pistää koko ajan karmeen älämölön kun käyn meuhkaan sen kämpällä röökin poltosta Hän ei kuulemma polta, mutta muut polttaa. Hiiret ilmeisesti polttelee siellä kun tuhkis täyttyy koko ajan tumpeista. Ois hieman parempi vuokralainen tiedossa tuohon kämppään, joten sen takii haluun sen mäkeen. Se ois itseasiassa tullut jo tuohon, mutta kun tuo heppu ei lähde mihinkään.

Ja tänään on käräjäoikeuteen toimitettu haastehakemus. 79€ joutuu tuostakin huvista maksamaan, mutta sen sai laitettua samalla perintään sille. Samaten nämä tulevat maksamattomat vuokrat, mikäli se ei niitä maksa. Nyt pitää vaan haastemies äkkiä saada kämpillä käymään ja antaan haaste sille käteen. Siitä 2vk ja heppu on poissa
Vastaa lainaten