Näytä yksittäinen viesti
  #665  
Vanha 18.03.2018, 21:38
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Viestit: 1.322
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajares Näytä viesti
Autodoc.com/Suomen paska posti.

6kk tapellut hyvitystä,Kun lähettivät mulle totaalisen väärät iskarit.
-Ekaksi käskivät lähettää tuotekoodit joita oli joku liimannut peräti kolmet tarrat ja kaikki eri koodeilla ja yksikään ei oikea...
-No sitten valokuvasin ne ja uskottiin että ne oli väärät.


No ekaks vitkuteltiin Dhl:n palautuslomaketta,Niin kauan että laskusta olis mennyt eräpäivä joten maksoin sen.

No ei siinä dhl:n lappu tuli lopulta ja sain paketin lähtemään.

Paketti kuitenkin oli hukkunut matkalle suomen postin toimesta.

Autodocci lupasi kuitenkin hyvittää,koska näkivät seurantakoodilla että olin lähettänyt paketin.

Parin viikon välein oon pommittanut ja asiaa on aina käsitelty ja luvattu ilmoittaa,Kun asia etenee.

Lopulta asia oli edennyt jonkun sellaisen ihmisen korviin joka pystyisi korvauksen suorittamaan.
-No se pässinpää pyysi seurantakoodin,No eihän ne näy kun 2.5kk lähetyspäivästä ja nyt oli mennyt jo 6kk.

Lähetin kuitenkin koodin johon pässinpää vastaa että ei näy mitään tällä koodilla lähetysseurannassa ei voida hyvittää.ilmeisesti seuranta näkyy vain rajoitetun ajan.

Lähetin aiemmin käydyn keskustelun jossa heidän asiakas palvelija.
Sanoo:!"Hei kiitos seurantakoodista se ja se,Pakettisi on vasta matkalla meille ja heti kun se saapuu,Niin suoritamme sinulle hyvityksen"
ja kysyin että eikö tätä voi pitää uskottavana tapana lähetyksen suhteen???

Johon pässinpää vastaa:Että heillä ei ole töissä enään sen nimistä henkilöä ja asiaa ei voi tarkistaa,joten ei voida pitää uskottavana että olet sen lähettänyt.

Vastasin että kiinnostaisiko minua nähdä tälläinen vaiva jonkun parin v..un kympin iskareiden takia ja puolestani voisit n..sia itseäsi vaikka p..serei..än tylsällä veitsellä,Niin tekisit jotain hyödyllisempää...

Johon eri henkilö vastaa:Hei kiitos viestistäsi.Käsittelemme asian pikimmiten ja ilmoitamme sitten sinulle.
-Tarkottaako tää nyt sitä että ne alkoi suorittamaan pyyntöäni vai täh?
Entäpä postilta korvaukset paketista? Varmaan sama tappelu senkin kanssa, mutta nehän sen ikävän yleisesti hävitti.
Voihan sieltä toiselta asiankäsittelijältä mielenkiinnosta kysäistä kohteliaaseen sävyyn, toteuttiko hän toiveesi.