Näytä yksittäinen viesti
  #78  
Vanha 03.10.2013, 20:10
Arctic Rhino:n Avatar
Arctic Rhino Arctic Rhino ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 05.12.12
Sijainti: Pori. Finland
Viestit: 342
Perusasetus

Jaahas, jospa sitä laittas pientä updatea tästäkin rojektista (jjos on jollakin kiinnostusta) ihan kun on hetki aikaa ”lapsenvahtina” tässä ja kakarat on sängyssä. Ei ole into hiipunut, on vain ollut kiireinen kesä yms.

Paljos on tapahtunut tämän rojektin ”taustalla” ja tietenkin itse autolle, ja on tätä nykyä ihan asianomaisen oma proggis, ja samalla ”porin snafu” muuttu lasten ideana leikkisästi ”Arctic Rhino:ksi” (Näyttää kuulemma sarvikuonolta).

Nojoo, jokatapauksessa kesä tuli ja meni, mut nyt on taas saatu hyvin työt käyntiin ja jotain aikaiseksi. Tekniikka alkaa oleen kohdallaan joitain viilauksia lukuunottamatta ja sain "lassottua" sähkärin joka otsa hiessa on ihmetellyt noin about 572 eri jälki viritelmää niissä alkuperäisissä sähköissä... Eli sähköt menee/meni ihan täysin uusiksi. Onneksi on osaavampi kaveri jeesaamassa, mä kun olen tunnetusti aivan käsi siinä hommassa... saan vaan sinistä savua aikaiseksi ja mikään ei toimi

Jokatapauksessa, ennen kuin autoa kunnolla pääsee laittaa kasaan on pitänyt nuo turvakaaret saada paikoilleen haluamallani tavalla... ja joo, tiedän ne ei ole ihan 100% sääntöjen mukaiset, mutta kun katson peiliin niin on pakko todeta että en minäkään... tässä ihan huviksi pari kuvaa. Täyttä ajatusta niistä ei saa, mutta näette ne sitten kun on valmista miksi näin...

-Joel
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	WP_20130306_005.jpg‎
Views:	681
Size:	68,2 Kt
ID:	41595   Click image for larger version

Name:	WP_20131003_001.jpg‎
Views:	648
Size:	45,9 Kt
ID:	41596   Click image for larger version

Name:	WP_20131003_002.jpg‎
Views:	747
Size:	70,0 Kt
ID:	41597   Click image for larger version

Name:	WP_20130306_002.jpg‎
Views:	661
Size:	64,4 Kt
ID:	41598  
__________________
Elämä on kovaa... Mut ilman kovaa ei oo elämää!
Arctic Rhino
***Noormarkun Off Road Team***
Vastaa lainaten