Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 03.08.2022, 06:44
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 937
Perusasetus

Oma suosikkini noista on Tectyl. Kuivuu toki kovemmaksi, tai ainakin nopeammin kuin Dinitrol. Ei haise törkyisen pitkään ja pohjustekäytössä tuossa pysyy mielestäni massa hyvin kiinni. Yli 25 vuotta olen tuolla omiani sutannut, mahdolliset ongelmat ovat johtuneet ukosta ja käsiteltävästä materiaalista. Palkin sisällä dinitrol toimii mielestäni paremmin.

Finikoria en ole kokeillut. Ainakaan aiemmin en ole löytänyt sitä ns. tavallisten ihmisten kaupoista. Aineena olen mieltänyt sen ammattilaisten kamaksi, joten varmaan hyvää sekin. Pajeron pohja oli vedelty luultavasti sillä. Hiukan tämäkin saattoi olla tectyliä kovempaa, tykkäsin tuntumasta.

Harrastajalla nämä valinnat ovat aina vähän mutuilua ja taikauskoa. Kaikki noista lienevät käyttöön tehtyjä ja jollain lailla asiansa varmasti ajavat. Kaveri joskus ysärillä sotki Tectylin ruiskumassaa ja kotelosuojaa välikerrokseksi kotelosuojan ja varsinaisen paksun massan väliin. Oli kuulemma oppinut tämän jollain koripajalla, toisaalta oli myös tunnettu juttumies. Pari kertaa olen kokeillut, ei ainakaan huonompi tulos.

Viimeksi muokannut turakki : 03.08.2022 06:51
Vastaa lainaten