Näytä yksittäinen viesti
  #122  
Vanha 01.11.2010, 18:39
nana:n Avatar
nana nana ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.10.08
Sijainti: Huitsula-räntsi
Viestit: 805
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja alfred_j_kwak Näytä viesti
Lukaseppa tuolta vähän lisää

http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

Jos minusta joku kirjoittelisi tuohon malliin, niin voisi tulla paha mieli.

-Jussi-
"Annoin Alibille haastattelun, jonka tarkoituksena oli tuoda minun näkökulmat asioihin esille. Jutussa ei näytä olevan mitään muuta hyvää, paitsi onnistunut kuvani..... "

Minulla sattuu olemaan tuo kyseinen lehti (ei tilattu, vaan ilmainen näytenumero ja erinomaista vessalukemista )

Voin vain todeta, että kyseiset kuvat on ilmeisesti otettu Aleksiskivenkadulta.. Kaikkee muuta kuin glamouria tihkuvia tai onnistuneita.. Meikki suorastaan oksettava ja vaatteet seinästä revästyjä secondhand storesta, eräällä Punaistenlyhtyjen kadullakin on tasokkaamman näkösiä naikkosia esittelemässä itteensä!

"Olen tehnyt rikosilmoituksen Hymyn keskustelupalstoista, joissa ei tehdä muuta kuin herjata ja pilkata minua. Eikö ihmisillä ole käsitystä siitä, että kunnianloukkaus on rikos?"

Mitäs hän sitten itse kirjoittaa.... Kuinka monen henkilön nimet mainitsee, paikat jne.. väittää asioita tapahtuneeksi.. Ja kertoo ne julkisesti.... No eikös sitä saa juurii sitä mitä tilaa! Kyllä minäkin käyttäsin hyväkseni tollasta otusta, jos olisin mies ja parempaa ei olisi saatavilla!! Tyhmä jättää vonkaamatta, tiedä vaikka lohkeis.. Buahaaaaaa!!!
Vastaa lainaten