Näytä yksittäinen viesti
  #15  
Vanha 04.01.2015, 20:50
farmforest:n Avatar
farmforest farmforest ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 23.11.10
Sijainti: Salo
Viestit: 376
Perusasetus

Mulla olis kans vähän aiheeseen liittyvä propleema.

Auto on -98 mallinen neliveto Sprinter, kokonaismassa 3550kg. Takana pieni penkki kahdelle henkilölle ohuella pehmusteella, ei vöitä. Väliseinä sitten näiden penkkien takana, eli ovat samassa tilassa etupenkkien kanssa. Otteessa on edellisen omistajan toimesta merkintä "Antennimastojen huoltoauto". Eltelin vanha auto siis. Istuinten lukumäärä otteessa 5, mutta lisämerkintä että vain "korjausmiehistön kuljetukseen 2 paikkaa ******-firman omistamana". Saako tässä nyt istua 5 henkeä vai ei, kun en mitään antennimastoja huoltele, enkä ole tuo "*****-firman omistamana", päivittäin HUOLTOAJO kyltti kyllä loikoilee koetaululla työni puolesta mikä ei mastoihin kuitenkaan liity? Tyhmää nyt voi tietty aina esittää...

Tämä on siis N2G/Kuorma-auto ajoneuvoluokaltaan, mutta ajoneuvoryhmä on Huoltoauto. Verokin on muutamia kymppejä enemmän vuodessa kuin perus k-a... Ajattelin vain joskus että saako tähän laittaa jonkun normi 2-istuttavan penkin taakse vai käykö mulle samalla tavalla kuin yhdelle Chevyn omistajalle? Olen tätä konttorilta pariin otteseen kysynyt mutta en ole saanut mitään järkevää vastausta. Ja saako tästä tuon Huoltoauto -merkinnän jotenkin pois vai onko siitä hyötyäkään?
__________________
Mersumies.

Viimeksi muokannut farmforest : 04.01.2015 20:59
Vastaa lainaten