Näytä yksittäinen viesti
  #780  
Vanha 13.12.2020, 21:51
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
Jotakin sellaista combo-viilaa jossakin mainosvideossa katselin, ja näytti kyllä aika näppärältä siinä esittelyvideolla.

Pienkonebensasta on sellainen kutina, että kone kävisi sillä ihan aavistuksen laihemmalla kuin perus-pumppubensalla? Tässä tapauksessa siis olettaisin menevän huonompaan suuntaan, kun säätövarat rikkaan suuntaan on jo kaikki käytetty. Pumppubensasta tehty seos oli tuoretta, pari viikkoa sitten haettu 98 pumpulta.

Talviasentoon kääntämisestä en osaa sanoa. Joku talvisarja sahan mukana tuli silloin, kun sahan ostin joskus reilu 10 vuotta sitten, mutta ei sitä sarjaa ole koskaan tarvittu. Siinä on joku muoviosa, jolla pitäisi kai peittää osa jäähdytysilman oton alaosasta, ettei lumi pääse koneeseen. Noin -10...-15 kelissä olen aiempina talvina sahannut sillä vailla ongelmia. Sitä kylmemmällä en viitsi metsähommiin lähteä, kun ei ole pakko. Meillä päin ei lunta ole kuin vähän aavistusta maan pinnalla, joten ongelma ei varmaankaan johdu lumesta.

N. 13 km päässä on Nesteen liikenneasema, josta saa alkylaattibensaa pumpusta. Sieltä olen hakenut 10 litran erissä. Raivaussahaan (hq) ja lehtipuhaltimeen (tilhi) sekoitan siitä 2T-seoksen. Niissä se on toiminut, mutta minun moottorisahoissa se ei ole toiminut yhtä hyvin kuin 98.



Kiitos vinkistä, otan tämän kokeiluun, kunhan laitan sen ketjun alennuskaaviolla ensin linjaan.
Toisin päin sanoisin. Tuosta alkylaattibensasta puuttuu etanoli jonka määrä vielä vaihtelee pumppukamassa.

Ei juurikaan tarvi säädellä enää kun kerran ruuvaa kohdalleen. Oktaanikin on yli sadan.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten