Näytä yksittäinen viesti
  #16  
Vanha 02.03.2015, 23:16
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.187
Perusasetus

Bertta seiso sunnuntain sukulaisten ihmeteltävänä ja odottamassa inspiraatiota.
Samalla annoin olla siinä senki takia että keksii millasen siitä tekee.

Tänään iltapäivällä kun pääsin töistä paiskasin hetkeksi päiväunille koiran kanssa. Unessa itse bruce willis kurvas pihaan mun tekemällä sinisellä BJ:llä Heräsin hikisenä ja ponkaisin pihalle aloittelemaan rojektia.

Ensiksi tutkiskelin että mitäs tuo kori kaiken kaikkiaan vaatii






Musta vähäsen tuntuu että joutuu metrin pari sulattaa hitsauslankaa.

Koira meinas vaan touhutes järsiä koko vekottimen


Tuumas seki mulle että kannattiko tähän ryhtyä?


Oli vähä ähellys ja punnerrus kun yksin kanto tuon korin tuvan nurkalle
Samaan hengenvetoon käänsin rungon nokka talliin päin ja riuhdoin sen sisälle. voin kertoa jotta vähä selekään hetken sätii kun yksin huitoo tuollasen vehkeen talliin jossa yks pyörä on lukossa

Sitte tuo runko. Joku metallialan ammattilainen on oikeen kunnostautunu jousien käännössä


Luokkasaumaa


Riipukkeen pää ei oo osunu kunnolla runkopalkkihin nii siihen on tehty jotain ihme tukea


Siivosin tuherrukset pois, oli korvakkeet nii törkeesti turailtu että lentää roskiin. Luvattihin uuret korvakkeet postiin mutta himottais kyllä tehä nekin itte . samalla alotin jo vähä hiomaan runkoa.


Mutta sitte kello löiki 21 Ja oli aika mennä ruokkimahan ittensä ja tuo karvainen apulainen. Kattoo mitenköhän pitkä työpäivä huomenna on kerkiääsköhän tehä jotain. Hiljaa hyvä tuloo
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten