Näytä yksittäinen viesti
  #112  
Vanha 09.04.2015, 19:56
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Täytyy kyllä ihmetellä sinisilmäisyyttä...itse en kyllä noin isoja summia siirtäisi kenenkään tilille etukäteen ennen kuin tavara/paperit (myyjän ja kulkuneuvon) on tarkastettu ja kauppakirjat tehty....
MOI.
mun kohdalle ei ole ikinä sattunu vastaavanlaista.kauppaakin on tullu tehtyä jonkin verran.eräskin tapausjoka ei sattunut minulle,meni pääpiirteittäin näin et kaverilla oli paketti auto myydä.hemppa soitti jostain kokkolan liepeiltä ja sanoi sen kelpaavan.pyysi vain tilinumeron minne rahan voisi laittaa,ennen ku ehdittiin edes epäillä mitään oli rahat kaverin tilillä...auton kävi mies hakeen jotain kuukausi toista kaupasta.itse edellisen autoni kun ostin,maksoin tilisiirtona hippasen vajaa 15kiloeuroa näkemättä fyysisesti autoa,viikon kuluessa kävin sen sit hakemassa ja hieno ja hyvä oli,niinku oli puhelimessa sovittu.no enivei,näkyy näitä sattuvan.eipä siinä ehkä mulla vain on ollu hyvä flaksi,tai myyjien puheesta ei ole alkanu hälytyskellot soida ja kaupat on tuntunu turvalliselta viedä loppuun.kyllä varovainen saa ja täytyykin silti olla.mitä vähemmän huijaukset onnistuu sen syvemmin nää sinisalot lannistuu,hyvin rimmaa..

Viimeksi muokannut G280E : 09.04.2015 19:59
Vastaa lainaten