Näytä yksittäinen viesti
  #21  
Vanha 05.01.2018, 23:15
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.224
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis Näytä viesti
Tässä on nyt sellainen ongelma, että jos lasit maksaa optikolta alennuksineen ton pitkälle yli 500€, mitä nyt tarjottiin, niin mä pennin venyttäjänä käytän niitä seuraaviakin laseja sitten pitkälle yli 5 vuotta, oli ne sitten kuinka naarmuiset hyvänsä. Kyllä nää aika pahasti naarmuuntuu tossa ajassa, kun valoa vasten kattoo. Ja fotokromaattisten linssien hintakin on pompannut samassa liikkeessä 5 vuoden takaisesta semmoiset 45%, että kyllä nyt on pakko äänestää lompakolla johonkin muuhun suuntaan. Biltemasta ei laseja voi hakea, kun molemmissa silmissä tietty eri vahvuudet ja hajataitot kaupan päälle.
Komppaan edellisiä Specsaversin osalta, sieltä saanut hyvät kakkulat ja viimeksi tais tulla kahdet Bossin kehyksetkin kovilla ja heijastumattomilla linsseillä. Tarjoukseen kuului se joku silmänpaineen ja verkkokalvon syynäys lisäksi. Jäi alle viidensadan kun toiset kakkulat sai kaupan päälle. EDIT: tais olla about sama mitä Hegulilla toi hinta.

Mulla ainakin toi hajataitto silmän pinnassa tuppaa muuttumaan, niin ilman tarkastusta ei ainakaan itse pysty netistä mitään ostamaan kun ei voi tietää missä ne sylinterit pitää olla siellä linssissä että on kohillaan.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
http://www.roverfriends.fi/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten