Viestiketju: Hyvä mieli 2018
Näytä yksittäinen viesti
  #84  
Vanha 25.09.2018, 09:39
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.238
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AVRO Näytä viesti
Schenker yllättää. Hiljattain ostettu/tilattu liesi saapui eilen "puun takaa". Toimituksen oli määrä olla vasta 26.9. ->
Odoteltiin frouvan vanhempia kylään ja ovikellot (koirat) rupes möykkäämään tarhassa,, ihmettelin vaan että ompas appiukon Peuo aikan jytisevän kuuloinen ja lampsin ovelle. Kuski hipsi just kuistille ja meikäläisen ilme oli kuulemma sen näköinen että huomas yllättäneensä meidät.
Oli vielä oikein mukava kaveri tämä kuski, välillähän näiden kanssa ei saa mitään juttua aikaiseksi vaikka yrittäisikin.
Ne kerrat mitä mulle on tullu Schenkerin autolla on myös ollu aina nopea ja hyvä palvelu. Postilla kaikkein surkein, sen lisäksi, että kotiovelletoimituksissa eivät ole edes viitsineet tulla ovelle (tiedän koska olen ollut kotona ja talvella ei jäänyt jälkiäkään todisteeksi tai kuvaa valvontakamerasta) vaan laputtaneet postilaatikkoon ja joutunut itse hakemaan postista useammin kuin kerran Toki olen soittanut ja valittanut > korvaukseksi vaivoista saanut sitten postimerkkivihkoja.....
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
http://www.roverfriends.fi/


3 Amigos-never travel alone