Näytä yksittäinen viesti
  #56  
Vanha 06.06.2015, 11:38
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.283
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
No kun näyttää pukkaavan tehostinöljyä pihalle, tarkemman tähystelyn tuloksena näyttää tulevan ton laipan välistä, eli ilmeisesti siellä tiivisterengas falskaa. Pitänee tehdä jonkun näköinen työkalu että saa kierrettyä auki ja vaihdettua ja/tai tiivistettyä kierteet putkiteipillä tai moottorisilikonilla.
Tuurnalla naputtelee tuon lukkomutterin löysälle, esim sen verran että 90astetta aukipäin. Voi sitten kiristää suunnilleen samaan kohtaan. Tuon laipan ei pitäis olla mitenkään piukalla, että työkalun ei tarvitse olla ihan järeä kuin tuohon sopiva kuusiokoloavain olisi
Laipassa on o-rengas ja tuon laipan takana on tehostajan paine, eli ihan mikä tahansa turaus ei välttämättä pidä. On mulla tuostakin välistä vuotanut, oli o-rengas ehkä aikaisemmassa remontissa jo vähän vioittunut. Varmista vielä kerran ettei tuo simpukan kannen tiiviste vuoda, sekin on mulla vuotanut jopa ihan omia aikojaan.
Ja tosiaan olen vaan noita vanhempia malleja korjaillut vaihtelevalla menestyksellä, mutta sama firma on ne tehnyt ja osien sijoittelu sama..
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten