Näytä yksittäinen viesti
  #24  
Vanha 24.06.2014, 22:42
mozlac mozlac ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.12.12
Sijainti: Imatra
Viestit: 123
Perusasetus

Mojensta


Terve oon Tuomas Imatralta ( alunperin simpeleeltä ja maatilan poikia mut kaunki houkutteli työkalut pysyy silti kädessä ) oon melkolailla sekaduunari traktorit pyöräkoneet kaivurit ja sorakasettiyhistelmät on kaikki koitettu ex työpailla ja välissä olin vähän agrimarketil nykysin ajan vakituisesti taxia ( Imatra 132 offarit saa paikan päällä vähä alennust jos maintsee lukeneensa tän ) ikää 24 ja ohvailu on kiinnostant aina lähinnä safari meiningillä.

Palstalle oon liittyny jo jonkuu aikaa sitten ja topicceja on tullut lueskeltua ahkeraan vaikkakaan mitään suurempaa aikasik muutaku lukemista ja tyhmien kyselyä

Autona toimii isuzu campo crewcab 5 paikkane pikuppi tynkälavalla ( isäukon auto mut oon sitä enemmi laitta ku hää ite ) autosta löytyy fediman 30" sahara kopio renkaat, dobinssonin korosarja takanta ja eestä on vääntösauvoja kiristetty enempi, pohjapanssari, vähäse valoja ja tietty lälläri Virveli on tarkotus turailla jossain vaiheessa keulille kun oon lopen kyllästyny vaijeritaljan käyttöön ja kaikenlaista vanhan auton kanssa tarvittavaa perus sälää farmikatteen alta kuten esim öljyä, jäähytys nestettä yms tarpeellista ja takapenkkien alla olevassa lokerossa on kirves ym pienempää tarpeellista.

Ja pahoittelen mahdollisia kielioppiwirheitä koska lukihärö
Vastaa lainaten