Viestiketju: -Afrikan Tähti BJ-
Näytä yksittäinen viesti
  #462  
Vanha 03.03.2019, 01:21
pillimehu:n Avatar
pillimehu pillimehu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.11.17
Sijainti: kaenuu
Viestit: 549
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samppahj Näytä viesti
Johan sitä peltikarttaa on toista sivua ihmetelty...
...piti ihan uteliaisuudesta kelata toista sivua taaksepäin...1,2,3,4,5...yhteensä 6 peltikartan työstöön päivitystä laskin lähettäneeni...näiden lisäksi näillä kahdella (18-19)aukeamalla taisi olla lisäksi 31 minun/muiden lähettämää sitäsuntätä päivitystä...joten ompas tosiaankin ihmetelty...... sinänsä laskukaavan(6/37) antama hyötysuhde 0,16216 on jopa verrattain hyvä...totuus taitaa nimittäin olla että maastoautoihin ja niihin modifiointiin liittyvästä toiminnasta yli 90% on pesunkestävää skeidanjauhantaa ja loput itse tekemistä

seuraavaksi minun täytyy pyytää kaikkia bolt-on tahtiin tottuneita sekä peltikarttaan kyllästyneitä menemään jääkaapille...ja pysymään siellä seuraavat kaksi viikkoa... ...vähintäänkin...silläsenverran arvelen aikaa tuhrautuvan peltikartan tulevien manöövereiden parissa...olen tästä viivytyksestä hyvin pahoillani...sillä totuuden nimissä ja lauantai-iltaisten pikkukaljojen herkistämänä minun on tunnustettava että tämän topicin timelapse-tankki alkaa näyttää tyhjää ...tästä edespäin päivitykset saapuvat likipitäen reaaliaikaisina joten pyydän palstalaisia varautumaan viivytyksiin ja piiiiiiiiiiiiitkäveteisyyteen...

heipat teille kaikille jotka menitte jääkaapille...me muut (elikkäs minäitse ja näkymätön mielikuvitusystäväni Joonas) jatkamme pelilautacustomointiamme...


Sierra Leone


Länsi-Afrikkaa...


Tripoli-Tunis




Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Samppahj Näytä viesti
Johan sitä peltikarttaa on toista sivua ihmetelty. Jospa kohta selviäis sen lopullinen sijoituspaikka.
...harmi että Samppahj on siellä jääkaapilla...häneltä jäi nyt näkemättä teaseri peltikartan lopullisesta sijoituspaikasta...

...kuva on kylläkin alustava koskapa jousipakkoja tullaan choppaamaan sekä kaikkea säätöä tekemään...sitä paitsi se toinen latijousipari pitäisi saada ostettua joltain jääkaapilla olevalta palstalaiselta jotta pääsisimme eteenpäin!


...tämä kuvan lisäsin pikkukaljoissani ihan vaan siksi että niin kuuluu lauantai-iltaisessa LandCruiser -lifestylelähetyksessä tehdä...
__________________
FJ40 1967 -vaasansatama-
BJ40 1976 -oldMama-
BJ40 1977 -afrikantähti-
BJ42 1981 -rosvo-
BJ75 1987 -hillbilly-
Vastaa lainaten