Näytä yksittäinen viesti
  #77  
Vanha 18.04.2008, 12:35
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.943
Perusasetus

TADAA! Nyt olis leimaa ja kaikki muutokset otteessa ja muutos prosentitkin tipahti kivasti uusien sääntöjen mukaan.

Oli taas tavan katsastusreissu. Menin aamulla 8:10 konttorille ja jonossa oli muutamia ihmisiä. Yks katsastusmies ei sitte tullutkaan jostain syystä töihin ja härdelli oli valmis. Yli tunnin odotuksen jälkeen pääsin näyttämään valon suuntausta ja vilkun toimintaa ja ne todettiin silmämääräisesti konttorin pihalla. Kaveri rupes sit mussuttaa et pitäs muutoskatsastaa muutoksen johon kerroin et sen teki jo eilen toinen mies ja tänään piti vaan tulla laittaan muutoksista nimi paperiin. Papereita ei sit alkuun löytynytkään ja tämän päiväsellä kaverilla loppu kuulemma valtuudet kesken tehä tämmösii juttui. Laitto mut konttoriin odottamaan jotain toista miestä joka asialle jotai osaa tehdä. Sen verran tää eka kaveri sai aikaan et sain sellasen lapun et valojutut ok mut katsastu oli viel hylätty kun muutoskatsastusta ei ole suoritettu. No aikani kun odotin ni sit toinen kaveri otti laput ja mä täyttelin jotain osaluetteloa ja nimiä alle. Kaveri joutu rinttaamaan varmaan muutamat rekisteriotteet ennenkun lopulta homma meni puikkoihin . Onneks tän päiväset jutut ei maksaneet mitään sillä eilen rahaa meni 88 euroo yhteen vitun katsastuksen. Huvitti kun tää tän päivän eka inssimies sano mulle sit siin hallis: "tiedoks vaan että jouduin muuten menettään hermoni tänään et tää sun homma lähti etenemään". Tarkoitti siis että joutu ilmeisesti jollekkin kolleegallensa vähän konahtamaan. Aikaa meni tässä hösäämisessä karvaa vaille kaks tuntia. Inssit kyl teki hommansa hyvin ja ammattitaidolla mut tais taas niitten ohjelmis olla vikaa kun siel ei näkyny et mulla oli muutoskatsastus jo tehty jne.

Vastaa lainaten