Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 14.04.2019, 01:59
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.187
Perusasetus

Tässä muiden projektien ohessa oon antanu ideoiden hautua ettei suin päin ala tekemään ja mieli muuttumaan. Joidenkin asioiden suhteen on selvät sävelet;

-turbotus jollain tavallisesta poikkeavalla tyylillä
-ilmajousitus
-Isot renkaat
-korotus
-hieno maalaus
-levikkeet
-korin ulkonäkömuutoksia keulan ja perän osalta.
-5vaihteinen laatikko
-rokkivehkeet.
-harmaa sisusta joillain tukevilla penkeillä.
-vaikka beejii tuli hitsailtua aika tyhjästä, niin tässä rojektissa ajattelin hemmotella itseäni hommaamalla suhkot ehjiä peltiosia, pari ovea ja lokari.

Joitain osia on tullu hankittua jo valmiiksi, renkaat tuli mutikat koossa 35/12,5 17 Näihin tekis mieli hommata mustat aluvanteet sisälle mutta aivan poskettomien hintojen järkyttäessä saatan tyytyä peltivanteisiin jos käytettyjä ei tahdo löytyä.



Turbosuunnitelmiin löytyi aivan oiva paketti, ct12 tuplat! Näillä luulis löytyvän herkästi heräävää voimaa!




Ovien, levikkeiden, luukkujen ja sisustan sekä laatikon hankkiminen olis tullu niin kalliiksi että budjetin pitämiseksi kurissa tuli hankittua varaosa-autoksi toinen hj josta nämä kaikki edellämainitut osat löytyy. Moottorikin kehrää niin hienosti että koko tekniikkapaketti nostetaan toiseen keulille.



Keulan osalta oon haabeillu pyöreistä nelivaloista, ja jotain tällästä mielipiteitä jakavaa oon pahvimallien kans kaavaillu:



Syöttöpumpun muuttamisesta alipaineohjatusta kaasuvivulliseksi oon täs suunnitellu, miinuksena että käyttömukavuus ois vähän ehkä huonompi mutta voiskohan moottorin hyötysuhde ja näin ollen kulutus olla parempi? Nythän kaasu säätyy myös kuorman mukaan mutta kaasuvivullinen ei paljo itse ymmärrä itseään säädellä.

Tälläiset puomilaimeat visiot tällä kertaa tämän auton suhteen!
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20190302_163518.jpg‎
Views:	7438
Size:	279,1 Kt
ID:	90671   Click image for larger version

Name:	20190310_215837.jpg‎
Views:	6914
Size:	170,2 Kt
ID:	90672   Click image for larger version

Name:	20190410_185552.jpg‎
Views:	7034
Size:	471,1 Kt
ID:	90673   Click image for larger version

Name:	DSC_1083.jpg‎
Views:	6846
Size:	100,4 Kt
ID:	90674  
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten