Näytä yksittäinen viesti
  #25  
Vanha 01.12.2010, 22:02
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.394
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari Näytä viesti
joo, siis itse se uudempi planeetta on vaan vahvempi, useampi pinjoninen, ei silti kestävyyteen vaikuta, ei mun artikulointi ole parasta mahdollista, tiedän...
Ei kyllä pitäisi olla vahvempi, vaan ainoastaan hiljaisempi koska on eri tavalla leikatut rattaat. Mun ymmärtääkseni kaikissa Jeepin 231 ja 242 jakoaskeissa on 3 (vai 4) rattainen planeetta, näin ainakin kovasti foorumeilla kaikki höpisevät. Mm. Dodgen jakoaskeissa sun muissa isommissa nelivetojenkeissä on useampirattaisia planeettoja.

Lainaus:
hack & tap tyylinen se on joo ainut vaihtoehto, semmosta mä ajattelin koittaakkin kunhan vaan löytyy osia siihen...
Meinasitko itse tehdä tarvittavat takastefan laipan yms.? Esim. Saksasta saisi suoraan valmiin RE:n paketin - ja tietysti jenkeistä tilaamalla. Mulla on omassa 242:ssa Hack 'n tap SYE- kitti. Periaatteessa voisin antaa sulle mitat siitä, mutta sitten kyllä tarttisi ottaa se tiivistelaippa veks, enkä tiedä kuinka irtoaa kun se piti tiivistää jollain sikaliiman tapaisella tökötillä mikä tuli paketin mukana
Vastaa lainaten