Näytä yksittäinen viesti
  #15  
Vanha 13.11.2008, 10:47
taxari taxari ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 24.02.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 25
Red face

kävin kanssa kirjoittamassa nimeni adressiin. mulla oli juuri sillain kun ekaa aseenkantolupaa hain että nimismies sanoi että haulikko tai piekkari ekaks aseeks eikä mitään pistoolia. 2-3v kun eka niillä harjoittelee niin sitten voi hakea pistooliin lupaa. ja tästä on noin 20v. hain sitten pistooliin luvat n,5v päästä. nyt niitä on kertynyt jokunen, ja tietysti jokunen pitkä pyssy. metsästystä ja ammuntaa kun tulee harrastettua. mun mielestä olis hyvä systeemi edelleen. ja jos valtiovalta todella luulee että nämä hullujen touhut loppuu siihen kun käsiaseet kielletään niin käyttääköhän sielä kukaan normaali maalaisjärkee? jos valtio meinaa pakkolunastaa pistoolit pois niin samalla luovutan sotilaspassini. paskaako silläkään sitten teen. ei paljon kiinnosta tällästä holhousvaltioo puolustaa. ei ne hullut maailmasta lopu vaikka kaikki aseet kiellettäs. mitäs se auttaa jos pistoolit kielletään. haulikko, rälläkkä ja saha. ei muuta tarvi niin saa reppu/berberi mallin haulikon. ja jälki on kamalaa!!! kenenkään ei nyt tarvi vetää poroja nokkaan mun vuodatuksesta, kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen ja tää on mun mielipide.
Vastaa lainaten