Näytä yksittäinen viesti
  #22  
Vanha 02.11.2015, 19:19
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.187
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Ja tuohon laatuun en komentoi muuta, kuin että: Minusta nuo orkkis osat on laadultaan/viimmeistelyltään paljon parempia, kuin 90 prosenttia tarvikkeista; kiertokangen laakerit on tuon vanhan hodarin häpeäpilkku: uudemmissa ne kestää...
Toki tarvikeosissa pitää kiinnittää huomiota merkkiin, ei se niinkään oo että kaikki tarvikemerkit ois hyviä. Mutta esimerkiksi joku ikivanha ja tunnettu laatumerkki ei lähe tekeen paskaa, kun tarvikemerkkejä on nykyään triljoona ja kuluttajalla on varaa valita jokin toinen valmistaja jos saa paskaa käsiinsä.

Ei ne toyotan tehtaallakaan kaikkea itse tee, voisin melkein väittää että kaikenmaailman jakohihnat ym ym tulee jostain laadukkaasta toyotan hyväksymästä tarviketehtaasta. Millään autotehtaalla ei ole varaa/aikaa tehdä kaikkea itse.

Mun vinkki on se että suosi vanhoja tarvikemerkkejä, tai jos vaihtoehtona tuntemattoman merkin tarvike vs. orkkis, silloin marmoritiskille_>
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten