Viestiketju: HJ-61 pikkuvikoja
Näytä yksittäinen viesti
  #56  
Vanha 14.11.2012, 19:07
Rotta-Racing:n Avatar
Rotta-Racing Rotta-Racing ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.10.07
Sijainti: Evitskog
Viestit: 1.761
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis Näytä viesti
Todennäköisesti vaihteiston paino itsessään pitää kyllä ton rakennelman aika hyvin paikallaan. Norsua ei ainakaan kavereilta eikä edes niiden kavereilta tunnu löytyvän. Kaverilta sain lainaan pari pylpyrää ja vaijeritaljan, mutta sillä taas ei pysty laskemaan kovinkaan hallitusti, vaikka nostoon saa varmaan riittävästi tarkkuutta, jos jaksaa viritellä noita pylpyröitä väliin. 200-250 eurolla tosin sais kyllä sen norsun itelle ja sit sitä olis kaikki lainaamassa


Ite just yx viikonlopu vaihdoin kytkimen hj:hin
Apuvälineinä kaksi pullotunkkia ja kaksi liinaa
ja kone kannattaa tukea, mä tuin koneen suoraan ö-pohjasta tunkilla ni sai nostettua/laskettua laatikon asennuksen aikana. mä mietin alux tota lankkua ikkunoista sisään mut ois sotkenu mun hienon ratin ni päätin laittaa ihan vaan liinan ikkunoista ulos ja oven ali takas sisään.. ku oli liina kireellä ni kardaanit ym jutut irti ja laatiko roikku liinan varassa, sit vaan hitaasti liinaa löäysäämällä alas ja vanha kykä pois, uus tilalle ja sit pääskin jo nostelemaan laatikkoa takas..pikku liina laatikkoon taakse kiinni sieltä rungon päältä ja kiristämällä ylös sama tapa etupäälle ainoo et liina on siinä jo valmiina sit tunkilla avustaen liinaa löäysälle ja kiristys ja tunkin paikan vaihto ja sama uudestaan,, toki varmaan muillakin on ideoita helpottamaan mutt tän tein yksin ja tälleen ja ihan hyvin onnistu ainoa missä tarvi toista oli se ku laatikko oli tarpeeksi ylhänä ni se piti saada lähemmäs konetta et sen sai kiinni ihan hyvin onnistu kämäsillä työkaluilla yksin ja ensimmäistä kertaa nii ja vielä ulkona soramaalla
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not
Team Rotta-Racing Ry K-Nummi
Vastaa lainaten