Näytä yksittäinen viesti
  #607  
Vanha 01.05.2021, 11:09
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.394
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tjl Näytä viesti
Unettomuus. Luulin tän jo selättäneeni mutta taas mennään. On kyllä yhtä saatanaa kun ei nuku. Menee neljästä viiteen päivään 3h unilla joka yö, sit kun tarpeeks väsynyt niin nukkuu kunnolla yön. Sitte alkaa alusta.
Eikä auta mikään nukahtamislääke yms. Ei auta sitte hevonvitun vertaa, ei vaan nuku. Alkaa kohta oikeesti vituttaan.
Aamulla tarttis olla 06 hitsauspuikko kourassa mut taitaa tääkin yö mennä samoilla silmillä.
Olen ollut muksusta asti varsin vähäuninen, ja toisaalta nykyisin ei oikeastaan ole pidempiä jaksoja ollenkaan etten nukahtaisi kunnolla. Minulla oli unettomuusvaivaa ~15 vuotta sitten, ja täytyy sanoa että se oli aivan perseestä oleva kierre. Yleensä heräsin sentään vanhan ajan pärisevällä herätyskellolla, mutta lopulta en aina siihenkään -> tilanne meni siihen että nukuin saman aamuvuoroviikon aikana neljä kertaa pommiin - joista viimeinen niin että ensin aamulla, siirsivät iltavuoroon mutta nukahdin kotona sohvalle ja heräsin alkuillasta tuntitolkulla vuoron alun jälkeen.
Ei ollut yllättävää että kuittasin siitä seuraavalla viikolla kirjallisen varoituksen. Ko. lappunen kourassa työterveyslääkärille, lekuri totesi hetken keskustelun jälkeen että ei sinulla tunnu olevan päässä mitään vikaa -> muutama sairaslomapäivä ja vähän vahvemmat tropit nukahtamiseen. Sillä sai unirytmin kasaan jonka jälkeen pysynytkin ihan kelpona, kunhan itse malttaa mennä riittävän ajoissa nukkumaan ja pitää tietyt iltarutiinit kohdallaan.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.