Näytä yksittäinen viesti
  #1240  
Vanha 10.03.2021, 08:34
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Viestit: 1.322
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Mua ihmetyttää, eli lähes vituttaa, etten lähtenyt aikaisemmin vttuun sieltä etelästä.
Mie en ikinä viihtynyt PK-seudulla ja vaikka siellä tienasi ihan hyvin, niin rahaa meni paskaankin vuokra-asuntoon ihan helvetisti ja hermot paloi loppuun siellä Kehä III:lla ja Länsiväylällä ja mitänäitänyt on.

Vuodessa on koko elämä kääntynyt päälaelleen, on oma talo, oma mettä, ei yhtään naapuria näkö- tai kuulomatkan päässä, on edelleenkin töitä, ja vaikka työstä tienaan vähemmän kuin ainakaan kymmeneen vuoteen, on silti elintaso huomattavasti parempi kuin ainakaan kymmeneen vuoteen on ollut.
Tilillä on useamman kuukauden palkkaa vastaava summa ja rautakauppaan on valmiiksi neuvoteltu edullinen piikki siltä varalta, että tarvis jotain äkkiä rakentaa.
Rahan takia mun ei tarvi tehdä töitä enää ikinä elämässäni. Vaikka jäisin eläkkeelle tai jollekin Kelan sairaspäivärahalle nyt heti, niin mulla olisi varaa jatkaa asumista just tässä missä nytkin. Se on mukava ajatus silloin jos töissä joku vituttaa; tää on aivan vapaaehtoista. Jos ei työ ole tarpeeksi viihdyttävää, niin seommoro sitten ja meikäläinen vetäytyy omaan mettään lepäilemään.
Niin ja siellä liikenteessäkään ei mene enää hermo. Saa ihan rauhassa ajaa 80-alueella vaikka kuuttakymppiä, eikä kukaan vitun Audirunkkari tule nuuskimaan puskuria.
Tinderistä löytyy slerssiä jos sille näkee tarvetta ja lähikaupasta saa lähiruokaa. Auton huolto maksaa puolet siitä mitä siellä etelässä, samoin kaikki muukin, niinku vaikka fysioterapia. Harrastamaan sen sijaan pääsee 1/3 etelän hinnoista. Niin ja hiihtolatu alkaa ovelta, eikä siellä kukaan hiihdä päälle tai laturaivoa.
Hiuli hei.
Äkkiä sitä elämällä onkin joku tarkoitus.
(eli siis oikeastaan Hyvä Mieli 2021)

Tälle kirjoitukselle iso peukku!