Näytä yksittäinen viesti
  #60  
Vanha 09.09.2013, 19:39
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.553
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Oli aika pitkä ohituskaista Jos olisin päästäny karavaanarin edelle, heti ohituskaistan loppumisen jälkeen se olis taas puottanu vauhdin sinne 70kmh. nimittäin ajoin sen perässä ensin yhen aiemman ohituskaistan, ku teki saman jollekki toiselle pakettiautokuskille, joka oli meiän välissä.

Ja sitte tuohon "pohjanmaalaiset hulluja väitteeseen"
Ainakin liikenteessä se on ihan totta, rekalla kun ajelee, nii pohjanmaalla häröillään ihan miten sattuu ja ku pääsee lähelle tamperetta nii kaikki menee niinku pitääki.

Enkä väitä että olisin itse kuski joka ajaa vuodesta vuoteen virheettömästi. on itekki tullu silloin tällöin törttöiltyä muttaku täälä se on jokapäiväistä touhua. ja yleensä ne, joilla on kalliimpi auto kuin muilla. hummerilla ja bemarilla ja uudella mersulla saa näköjään ajaa kuinka sattuu
On muuten ihme touhua toi ohittajan kiusaaminen. Silloin tällöin moisia sattuu kohdalle, tästä ei ole kauaa kun jotku lippisspedet härnäs mua jollain haisevalla 7** Penarilla. Moottoritiellä aloittivat sen seilaamisen ja jatkoivat kehä III:lla. Lopulta mulla paloi käämit ihan selkeään kiusantekoon ja arvelin kattoa kenellä riittää kantti. Olin jo motarilla saanut maistaa: tulevat rampilta eteen, hidastavat reilusti alle rajoituksen, kun lähden ohittamaan lisäävät vauhtia ripeästi, kun luovun ohituksesta niin taas hidastavat siinä edessä. (enkä muuten provosoitunut siitä rampilta eteen tulosta vaikka se harmittaa kans aina silloin tällöin, törkeissä tapauksissa)

Noita ohituskaistoilla härnääviä on kans nähty. Onneksi ei tarvitse kovin paljoa ajella sellaisia teitä joissa noita on.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.