Viestiketju: Autovaraosat24
Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 14.03.2019, 07:52
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.847
Perusasetus

Tuota mä olen oikeastaan kaiken tavaran tilannut autodocilta, enkä ole koskaan maksanut postikuluja palautuksessa. Viimeksi palautin viime vuoden lopulla tavaraa sinne. 45€ maksava egr-venttiili oli väärä. Palautus 0€ ja hyvittivät rahat asiakastilille. Ainakin autodocin osalta sun pitää erikseen valita sieltä 5€ lisäoptio tilaukseen, missä palautus on tosiaan 0€.

On tullut myös kokeiltua takuu asioita. Mulla alkoi syksyllä vaihdettu umpio keräämään kosteutta sisäänsä. Veikkaan liimasauman vuotavan. Tammikuussa tuosta aloin sääteleen. Kovin helppoa se ei ole. Niillä on ihan suomenkielinen takuulomake mihin voit täyttää suomenkielellä asioita. Mut ilmeisesti eivät oikein ymmärrä kun asennusta ei ole tehty liikkeessä. Ne haluaa jonkun liikkeen siihen. Mut mun takuulapussa näytti kelpaavan teksti "Itse tein ja säästin Oy" ja kustannus aina 0€ tämän firman osalta. Tarkka kellon aika ja päiväkin pitää olla täytetty ja kilsat myös. Valokuvat tuotteesta joka suunnasta. Tässä tapauksessa ilmoitin niille erikseen, etten voi lähettää tuota umpiota niille koska autolla ei voi ajaa ilman sitä. Eli haluan ensin uuden umpion ja lähetän sitten viallisen niille. Pieni tappelu ja se onnistui. Sit olikin 1.5kk ihan hiljaista. Kunnes kyselin missä sen kanssa mennään. Soittivat sieltä perään. Luuri väitti puhelun tulevan turusta, mut hienoa lontoota ne puhui siellä ja valittivat kun takuu käsittely on vielä kesken, mutta palaavat pian asiaan. Viikko siitä niin ilmoittivat, että umpio menee takuuseen ja kelpaako jos palauttavat rahat asiakastilille. Sanoin sen olevan ok ja homma sillä selvä. Mitään umpioo ei tarvinnut lähettää yhtään mihinkään. Pitäs ottaa irti se ja laittaa jotain sikaa siihen liimasaumaan niin hittoakos se enää vuotaa Täysin ilmainen umpio.

Tuolta kun tilaa tavaraa niin kannattaa olla hyvinkin tarkka mitä sieltä on ottamassa. Itse yleensä vielä varuiksi vähän mittailen osia, että varmasti on oikea ja niitä kuvia katselee, että näyttää samalle. Vähän riippuen tilauksen loppusummasta niin hyvin usein otan sen 5€ extra maksun siihen jos jotain pitää palauttaa. Usein tuolla on ilmainen postitus kun tilaa vähän suuremman satsin kaikkea. Raja tais olla 150€ arvosta tavaraa niin saat ilmaiset postit? Se 5€ extra maksu on niin pieni siinä ja noi osat on huomattavasti halvempia kuin jossain Motonetissa niin se 5€ extra maksu ei paljon haittaa.
Vastaa lainaten