Näytä yksittäinen viesti
  #1556  
Vanha 05.08.2017, 12:36
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.076
Perusasetus

Ok. Tuo pakopesä varmaan vaikuttaa aika paljonkin heräämiseen. Noin pieni ei kyllä käynyt mielessäkään, kun monet pitivät tuota 12:sta pienenä, eikä itsellä ole aiempaa kokemusta. Minun pumpusta pitäis myös saada 120 kuutiota, mutta on ulkoisella säädöllä rajoitettu 90 kuutioon. Sitä on helppo testata isommillakin syötöillä, jos siltä tuntuu.
Tuo ei mitenkään hengettömältä tunnu pienemmilläkään kierroksilla, ettei sikäli ainakaan näin muutaman koeajon perusteella vaikuta huonolta. Mietin vain, että onko mulla jokin pielessä vai onko tuo ihan normaalia.
Otan seuraavalle koeajolle kuvaajan mukaan, niin saa tarkempaa tietoa mittareista, kun ei ajaessa voi keskittyä niihin kunnolla.

Edit. Tulipa mieleen asia mitä olen ennenkin miettiny. Mitenhän tuommonen 722.3 laatikko toimis, jos kickdownin johtoihin laittais katkaisijan. Eli sais napista laatikon pitämään pykälän verran normaalia pienemmän vaihteen päällä. Lähinnä maastoajoa ajatellen tuo vois olla käytännöllinen, jos se toimis niin että saa tarvittaessa viiveettömästi voimaa. Vähän samaan tyyliin kuin monessa uudemmassa autossa on sport-asento laatikossa.

Viimeksi muokannut Ippe69 : 05.08.2017 12:46
Vastaa lainaten