Näytä yksittäinen viesti
  #564  
Vanha 29.11.2018, 13:38
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.187
Perusasetus

Hyvin on toiminut, moniurahihnan ohjainrullan pultti on katkennu kaks kertaa ja remmi menny poikki. Pari kuukautta sitten ajoin auton talvisäilöön ja otin seisontaan kun alkoi olla jo kylmä ja kun ei ole työvaloja.

Lisäks kävi sellanen pieni äksidentti että kun muutenkin harrastekassan pohja alkoi näkymään beejiitä leimatessa, niin tuli lisämutkia matkan varrelle. Olin käyttisbiilillä matkassa, ja vastaan tuli katkeamaton jono autoja. Oikealla kolmion takana sellanen täti tuijotti tiiviisti minua huomaamatta tuossa jonossa olevaa rakoa ja juuri kun olin lähes kohdalla niin kytkinpommilla eteen. Ei siinä kerinny kissaa sanoa kun mäjähti. Vakuutusyhtiö kyllä lunasti auton mutta kyllähän näissä tapauksissa joutuu omalla pussilla käymään kun eihän vakuutusyhtiöitä kiinnosta mikä se auton arvo oikeasti on. Hankin tilalle w123 farmarin, 300d koneella. Siinä on vähän kaikkea pikku näperrettävää.

Toisinsanoen nyt on projektien osalta varmaan vuoden päivät aika hiljaista kunnes saan hupirahaa taas kerättyä.

Susuki ois myynnissä ja on tuossa tiedossa pari pikku osien tekoa muille harrastajille. Korvausta vastaan tässä voisin jotain kikkareita väkertää ennenkuin saa taas omat projektit käyntiin
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja
Vastaa lainaten