Viestiketju: ruuan väärentäminen
Näytä yksittäinen viesti
  #9  
Vanha 19.03.2017, 18:49
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 2.945
Perusasetus

Seurailen mitä maataloudessa tapahtuu ja itse näen, että kehitystä on tapahtunut parempaan suuntaan jos puhutaan parhaista tiloista. Menetelmät ja koneet paranee koko ajan.

Itse en haluaisi pitää eläimiä - vaikka lemmikki eläimistä pidän vaikkei itsellä ole.

Jos ei puhuta tehotilasta vaan omatarvetouhusta, perunat on helppoja kasvattaa, mansikat on hyviä, muttei onnistu joka paikassa, salaattia on helppo kasvattaa. Ongelma on miten kasvattaa niin, että syötävää tulisi vuoden eri aikoihin?

Itse olen kala-allerginen, niin kalastuksessa ei ole omalla kohdalla järkeä.

Eläinten pito sopii mielestäni todella harvoille, mutta joku kasvihuonemeininki sopisi paremmin.

Jos metsästys olisi tärkeä tapa hankkia ruokaa, ehkä Suomi on jo vähän liian urbaani siihen. Itse haluaisin minimoida eläinten kärsimystä ja siitä tulee mieleen, että luonnossa vapaa eläin kärsii vähemmän kuin vankina oleva. Toisaalta laitumella eläimillä varmaankin hyvä olla.

Tämä elintarvikekuvio pitäs varmaan vähitellen remontoida terveelliseksi ja sellaiseksi, että vahingot on mahdollisimman pieniä maapallon kokonaisuutta katsoen. Omaan ajatukseen kuuluu, että suomalaiset nykyaikaiset tilat olisi edelleen mukana.

Tsimane-heimo on kuulemma tervettä porukkaa:
http://yle.fi/uutiset/3-9518618
Vastaa lainaten