Viestiketju: ATK-apua kaivataan
Näytä yksittäinen viesti
  #137  
Vanha 09.01.2018, 14:50
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
On tää vähän eri maailma kuin ennen iPad:iä. Mulla on tässä silti Microsoftin toimistopaketti ja QSC-digimikserin säätelyohjelma.

Wordista oli karsittu vähän liikaa ominaisuuksia jos haluais tehdä vaikka Carpsin tykkäämiä tieteellisiä asiakirjoja. Esim PowerPoint oli kuitenkin omaan makuun aika hyvä.

Tulostimet tuppaa toimimiaan nykyisin myös langattomasti esim. jos vanha tulostin on jossain kiinni ja se on jaettu. Kaveri laittoi mulle yhden malliksi ja se oli Linux läppärissä kiinni.

Itse olen pitänyt loppukäyttäjän näkökulmasta hyvänä puolena kun ohjelmat on yhdestä paikkaa ladattavissa, eikä tarvi miettiä toimiiko ne tässä vai ei.

Ilman tätä vaihetta mun olis vaikea siirtyä älypuhelimen käyttäjäksi, jota en ole tehnyt vieläkään. Näppäimistö on omassa härvelissä suojakuoren muodossa ja se on sinihampaalla yhdistetty. On kenttäkelpoisuuden kannalta plussaa kun ei tarvi piuhoja.
Jee. Ja meitsin tietotekniikan analyysit on yhtä korkeatasoisia kuin tekstaripalstoilla keväisin käytävä koirankakka keskustelu...

Tuo olisikin hyvä jos saisi sen tulostimen jaettua. Millähän hemmetillä se onnistuu??
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten