Näytä yksittäinen viesti
  #17  
Vanha 28.03.2016, 21:28
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Löytyy myös hyviä...


Kaverin Cruiseriin laitettiin projektorilla oleviin lyhksiin valoihin led:t
Valokuvio huomattavan hyvä, toki pikkasen hajavaloa, siis enemmän kuin vanhoissa halogeeneissä.

Siis tuommoiset "maa_kenkä_lattakaapeli-" jäähdytteiset, siis tuo kuparipunoshässäkkä tulee umpion ulkopuolelle tuossa poltin tyypissä, olikohan joku 9000 sarjalainen?

http://www.valostore.fi/tuote/led_aj...rie_smart_led/

siis "naurattavan" pienet LED-elementit kiinnitetty suoraan? polttimon metallirunkoon. Mutta noista jäi laadukas tuntuma, siis soviterenkat kiinnitettiin ruuveilla (oli muuten niin pieni +kanta, että piti kävästä hakemassa sopiva meisseli) ja O-rengas tiivisteet oli mitoitettu siten, että o-rengas oli todellakin tiivistämässä... olis kaivannut jopa liukastetta

Vanhat halogeenipolttimot oli jo parhaat päivänsä nähneet, jotan parannusta tuli reilusti.

Nyt siinä Cruiserissa on paremmat lähivalot kuin minun A3 audissa, jossa uudet tarvikeumpiot (projektorilyhyet) laadukkailla prosentti polttimoilla, siis uusin umpiot ja polttimot syksyllä.(jännitettä polttimelta en ole mitannut, vaikuttasi olevan vähän alakantissa, kun valo on hivenen kellertävää verrattuna toisiin autoihin, mihin olen noita kalliimpia prosenttihehkuja laittanut...)
Siis valoa tuntuu olevan enemmän, mutta niin myös hajavaloa... ei tosin ollenkaan pahimmasta päästä! (muutaman kerran olen ajanut vastaan)

Ja noista halvoista/huonoista pari varottavaa esimerkkiä: Yksi kaveri laittoi juurikin H4 led polttimot, mallia "maissintähkä", ja pimeässä autotallissa valo oli tosi "kirkasta, siis sinistä-" mutta sitä oli niin vähän, että syys sateessa 100km/h rajoituksella öinen kotiinpaluu tapahtui "mopo-nopeudella"
Ja toinen tapaus oli joku H7 tms. lyhyt LED polttimo, molemmat polttimot kärähti ensimmäisellä pitemmällä matkalla... siis pitkillä/parkeilla kotiin yöllä, että pääsee aamulla töihin...
Vastaa lainaten