Näytä yksittäinen viesti
  #165  
Vanha 16.11.2017, 18:33
H&K:n Avatar
H&K H&K ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.582
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jmk Näytä viesti
oisko käyny tietojen hakijalla näppäin häiriö vai pystytkö osoittamaan tiedot todeksi?
Itseasiassa ilmeisesti tässä on takana näppivirhe, mutta ei tietojen hakijalla vaan ilmoituksen tekijällä. Eräs mulle tuntematon palstalainen, jota ei halua itseään julkistettavan, otti yhteyttä ja sanoi pari viikkoa sitten tarkastaneensa että trafin kilometrit on tässä autossa suuremmat kuin ilmoituksessa, mutta ei tehnyt asialle mitään vaan ajatellu "pitäköön myyjä paskansa". Nyt tämän kirjoittelun takia oli tänään käynyt katsomassa ilmoitusta niin ilmoituksen rekisterinumero on muuttunut sen hänen hakunsa jälkeen, ja uudella numerolla haettaessa kilometrit täsmää ilmoituksen kanssa. Siinä mun maanantaina tekemässä haussa on yhden merkin heitto nyt ilmoituksessa olevaan rekisterinumeroon. Ja siihen hakuun tulee rekisterinumero automaattisesti ilmoituksesta kun haun tekee nettiauton napin kautta.

Se mikä tässä on outoa että myyjä kysyi multa maanantaina että millä rekisterinumerolla ne trafin tiedot ovat, sanoin numeron niin omistaja sanoi että täsmää. Lähetin sen trafin lapun myyjälle pdf:nä silloin maanantaina, mitään ei kuulunut sieltä suunnalta, mutta silti käynyt tiistaina korjaamassa ilmoitukseen rekisterinumeron.

Eli myyjä vapautetaan kaikista syytteistä koskien auton kilometrien manipulointia, mutta jätetään syytteeseen siitä että ei ilmoittanut asian selviämisestä mulle vaikka niin lupasi.
Vastaa lainaten