Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 13.11.2008, 10:03
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Tulihan tuo adressi allekirjoitettua.. Sinällään olen valmis riipimään nimeni myös paperimalliseen adressiinkin, mikäli sellainen joskus näilläkulmilla liikkuu..

Sinällään asiantuntemattoman ihmisen päässä on välähtänyt keskivertoa paremmin, kun hän on keksinyt, että esimerkiksi käsiaseet pitäisi säilyttää keskitetysti jossain ampumaradalla.. Kaunis ajatus, mutta valitettavasti ei juurikaan muuta.

Eli sehän olisi esimerkiksi rikollisjärjestöjen edustajille juurikin sellainen juttu, jota he nimenomaan kaipaavat. Kenties iso määrä aseita yhdessä tilassa. Siinä herää halu mennä jo hieman paksumpienkin ovien läpi.

Toinen, mikä tuosta keskusvaraston keksijän aivopierusta tulee esille on totaalinen ymmärtämättömyys maamme nykytilaa kohtaan. Ei täällä Jumalan selän takana ole ensinnäkään paikkaa, minne noita muutaman harrastajan käsiaseita voitaisi jemmata. Olisiko tässä tapauksessa lähin aseenvarastointipaikka sitten 130km:n päässä Rovaniemellä? Vaiko peräti Oulussa? En usko, että kukaan mahtisonni rupeais rakentamaan asesiiloa tuonne meidän pahaiselle ampumaradalle.. Puhumattakaan siitä, että minä henkilökohtaisesti lähtisin asettani, vaikka pistoolia en nykyisin omistakaan, kantamaan jonnekin kolhoosisäilytykseen. Ovet avautuvat avaimilla ja jos ei avaimia ole, niin jollain muulla "avaimella". Luulen, että ei toivotun materiaalin vierailu minun asunnossani, minun asekaapillani on vähemmän mahdollisuuden riski, kuin se, että se ei toivotun materiaalin edustaja hakisi aseeni haltuunsa jostain yhteissäilytystilasta.

Eipä voi muuta sanoa, kuin Voi Voi..
Vastaa lainaten