Viestiketju: Snorkkeli??
Näytä yksittäinen viesti
  #36  
Vanha 11.02.2005, 13:19
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.599
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Hei kundit kuka teistä oikeesti on tarvinnu tuota tiedän yhden. mutta rakentelijoita on ..... en pysy enää laskuissa.

Mä vaan tässä mietin että kannattako päätä vaivata jos ei aje vedessä niin syvällä että ui tuulilasia myöten ja pysähtyy? nimittäin ainakaan mulla ei tiivisteet ovissa kestä pitkään noin syvässä ajoa, ja myös pää rupee leviämään jos joutuu ko olosuhteisiin. hyvä hän se on varautua, mutta mitäs ne kaikki muut rekleet siellä kone tilassa onko kaikki siellä vesitiiviitä ja varmasti ei mene jostain virranjakajasta vesi siään tms?

Älkää ottako itteenne, mä vaan mietin niitä näitä.

Kyllä mullakin on vettä kabiinissa vyötäröä myöten ennenkuin kone hörppää vettä (hitaasti ajaen), mutta sen takia mä sen snorkkelin rakennan että jos käy niin että keula uppoaa syvään ojaan, suohon tms., niin ei kone imase vettä sisuksiin. Blazerissa kun on se putki maskin takana niin on hieman liian suora reitti veden mennä ilmanputsariin. Nyt ei kylläkään ole ilmanputsarista mitään putkea kun vinssin releboksia ei muuten saanut asennettua niin hukkasin sen putken. Meteli kasvoi huomattavasti kun moottori imee ilman nyt pellin alla eikä keulasta.

Kerran vaaksoin 90mm putkella niin sen saa vielä a-pilarin taakse piiloon niin että se ei ole ollenkaan näkökentässä. Tosin silloin se on vaara-alueella kun puiden välissä taiteilee niin kova muovi särkyy helposti.

No, kunhan taas inspiraatio iskee niin pitää uudelleen sijoittaa erinäisiä juttuja konehuoneesta ja suunnitella lisää kunnollista snorkkelia.

Miten muuten vaikuttaa kabiinin meteliin kun tuo snorkkelin suu on a-pilarin kupeessa?

Heikki H.
==================================================
Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH700+NP205+D44+12bolt
Vastaa lainaten