Näytä yksittäinen viesti
  #41  
Vanha 14.01.2022, 12:10
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 2.945
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
On helpompaa toki erikseen, mutta käyttöautolle on myös erilaisia vaatimuksia ja kuinka paljon sillä pitää sitten "offata". Ja tässä ei kait oltu offiautoa ja käyttöautoa yhdistämässä, vaan nelivetoista käyttöautoa hakemassa. Eli pääsee paremmin vaikka mökkitien huonoissa oloissa, esim talvella. Tai mä ajelen duunissa välillä talvisin mettäautoteitä ja kesäisin /syksyisin pelto-oloissa. Olen pärjännyt myös takavedolla, mutta nyt nelivedolla huomattavasti helpompaa ja varmempaa. Jumiin olen meinanut jäädä kaikilla, mutta vain offiautolla olen jäänyt jumiin!
Yhdel kaveril käyttöautohanke meni persiilleen hommaamalla joku 5000 egen Mitsubishi Pajero 3,2 DID, minäkin kokeilin sitä ja sanoin, että on autiremonttia harrastamattomalle liian paljon hommaa, vei sen takaisin liikkeeseen.

Suosittu käyttöauto on monella esim. joku Volvo, joissa on nelivetoakin. Olen käsittänyt näin, että jatkossa niissä on jonkinmoista sähköä mukana. Jos olis henkilöautoihmisiä, vois kokeilla vaikka jotain Volvo XC70:tä.

Eniten käyttöä ja vähiten remonttia olen saanut aikaan Toyota Hiluxilla. Tämä polku voi olla siinä mielessä nähty jos uusilla dieseleillä ei ole varaa ajaa riittävän kauaa. Nythän tähänkin on kehitetty hyviä henkilöauto-ominaisuuksia ja kulkuhaluja. Tosin niitä ei saa ihan halvalla.
Vastaa lainaten