Näytä yksittäinen viesti
  #70  
Vanha 10.09.2013, 20:17
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kala92 Näytä viesti
Ihmetyttää tämä liikenteessä kiusaaminen. Tuntui kuin oisi nyt jotenkin yleistynyt liikenteessä. Tämän viimeisen kuukauden aikana sattunut useita tapauksia itsellekkin kohdalle. Yleensä toinen osapuoli on bimmerilla tai jollain muulla kinnerillä ajava lippispäinen nuori herrasmies. Viimeisin oli pari päivää takaperin kun jollaksesta ajelin kohti keskustaa. Valoista lähtee kaksi kaistaa suoraan lievästi kaartaen vasempaan. Olin ajanut vieretysten jo melkein pari kilommetria bemarin kanssa. Kaveri kaasutteli rinnalla ja ''haastoi'' myös käsimerkein. Valoihin tullessa huudatti autoaan ja osoitteli minun menopeliä. Kun vihreät tuli lähti pakasta vedetty bemari sutien ja lähti kaarteessa tahattomasti lapasesta luisuun. Huiman näköistä kun kuivalla asfaltilla tulee kuskille kiire saada autoa haltuun.
Toinen tapaus nostikin jo enemmän minun osalta verenpainetta. Vanhalla lahdenväylällä ohitin mersun, joka ajoi hieman alle rajoituksen. Koska tahdoin hieman testata kuinka patrolli kiihtyy, painoin latan tiskiin ja ohitin auton 110km/h. Heti ohi päästyäni tiputin vauhdin 85km/h. Siitäkös kuski innostui. Hyökkäili hirveällä kaasulla puskuriin ja huudatti. Totesin, että taidanpa vaihtaa motarille, jos siellä saisi olla rauhassa. No eikös sama sankari tullut perässä. Motari oli yöllä todella hiljainen. Kuski painoi samantien rampista vierelle ja jatkoi kaasun runkutusta. Parin kilsan jälkeen ajoi eteen ja hiivasi alle sataseen. Totesin, että kokeillaan sitten kuinka nopeasti 120 tulee lasiin. Auto rinnalle ja lutu tiskiin. Ketään yllätä, kun kuski lähti polettamaan samantien kun patrolli alkoi vislaa. Vauhtia taisi olla 140 kun jarrutin tiukasti ja otin takaisin ''hitaiden kaistalle''. Ei riittänyt tälle pässille sekään, taas hidastelemaan minun eteen ja aloin oikeasti katsella josko menisin vaikka kehä 1:sen nesteelle kahville. No tuumasin kun kotiin oli niin vähän matkaa, niin katellaan sitten tätä touhua sinne asti sitten. Kuski leikki koko matkan lahdenväylän ensimmäisiin liikennevaloihin ja siellä taas rinnalle. Alkoi jo tympäsemään oikeasti. Valoissa sitten tuumasin että annetaan kuskille mitä se tuntuu vaativan. Takalukko päälle hiukan pakittaen, kun kerran ketään maisemissa ollu. Heti vihreän tullessa alkoi patiskassakin kumi käryämään. Kaveri painoi rinnalla kanssa kaasua reippaalla monolla. No mersu hävisi ja ite otin bussipysäkille, että saan lukon pois. Pidin sen verran pitkän stopin, että en varmaan enää yhissäkään valoissa joudu katsomaan sitä idioottia.
Tulipa pitkä
Tää on juuri sitä meinikiä, mitä vehkeen jatkeeksi haetaan euroopasta... Paree vaan itte pitää maltti tallella idioottienkin kanssa ettei satu mitään...