Näytä yksittäinen viesti
  #68  
Vanha 09.09.2013, 22:16
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik Näytä viesti
Ei ollu kovin hyvä idea ostaa pohjanmaalla susuki altoa





vittu ku kaikkien mielestä pieni vanha auto on AINA väistämisvelvollinen.
koko ajan ku sillä on ajellu nii kaikki ajaa kolmion takaa eteen tai tasa arvooses vasemmalta eteen, vaikka ajaas 40 aluella kuuttakymppiä nii persees kiinni ja kiilaamalla ohi ja risteyksis kiilataan ja aiva vittu ihmeellistä touhua. voipppperkele

Hodarilla ku ajaa nii aina kaikki väistää keiden kuuluuki väistää. ja vahingos ku on joskus törttöilly nii sellasekki väistää keiden ei tarttisi.

Aiva ihme häröilyä täälä tää liikennekulttuuri.

Yks päivä ohitin uuden 7 sarjan bemarin, mulla oli 100 alueella vauhtia 30kmh enemmän ku sillä, tämä veti angstit ja ajo eteen ja keskaria ja jarrutteli ja kaikkia.

sitte kaiken huippu. tää on oikeen sellanen multihuipentuma. ajoin jonku perkuleen karavaanarin peräs 70. ihan otin asian rauhallisesti. sitte ohituskaista alkoi ja lähin rinnalle. tämä perkule rupes kiihdyttämään vierellä ja minä ajoin nii lujaa ku T5 otti vauhtia (150kmh aggregaatit, kompurat murskanterät ja työkalut kyytis) sitte tää ajaa samaa vauhtia rinnalla ja ohituskaista päättyi. perkule ku otti kupoliin ekaa kertaa pääs roadraget mulla pintaan, mä en himmannuyhtää vaa kylmästi kiilasin sen pientareelle.

Aiva ihme häröilyä tää liikennekulttuuri
Siis nää on vaan ihan normi huomioita jos joutuu ajamaan muillla kinnereillä kuin Cruiserilla... Varsinkin jos joutuu ajamaan jollain muulla kuin Bertalla niin sitä vaan hämmästyy miten perseestä voi autoilu olla...

Muttta elämä on valintoja.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi