Viestiketju: EUROMASTER KUSETTAA
Näytä yksittäinen viesti
  #25  
Vanha 18.03.2019, 22:08
thx 1138 thx 1138 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.08.18
Sijainti: kuusamo
Viestit: 61
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Minkälainen keskustelu tästä käytiin? Mitä se myyjä tarkalleen ottaen sanoi?
Mitä sun tilausvahvistuksessa/maksukuitissa lukee, kai vanteiden tilauksessa koko ja malli näkyy?

Nimenomaan, nyt ollaan asian ytimessä.

Ekaks olis voinu ottaa yhteyttä myyjän esimieheen ja sitä kautta, tuskin olis tarvinnut pitkää keskustelua käydä.
En nyt tähän hätään pysty tarkistamaan onko kuitti tallessa kun eri osoitteessa jos on. Mut pitää tarkistaa toisena päivänä. Jos tietää tämän minun idioottimaisen koheltamisen niin varmaan tietenkin sit ilmenee että ei ole talllessa enää. Kyllä siinä kuitissa ainakin vanteen merkki näkyi joku dakar dark tai jotain sinne suuntaan se oli en nyt muista oliko siinä koko. Jos kuitti olisi oikein tehty pitäisi koko varmaan olla. Eipä sillä kyllä varmaan enää väliä ole kun munun olisi pitänyt valittaa silloin kun se tapahtui.Turhahan sitä näin jälkeen on enää valittaa kun annoin periksi ja otin ne tuotteet. Pitää vain olla viisaampi seuraavalla kerralla jos vastaavaa tapahtuu. Mutta en todellakaan ollut varautunut tälläiseen toimintaan kun yleensä minulla ei ole koskaan pahempia ongelmia ollut minkään liikkeen kanssa.

keskustelu joka käytiin suurinpiirtein. Myyjä sanoo. Tulikin 16 tuumainen vanne joten tuo rengas ei sovi siihen. Voin kyllä tilata tuon renkaan 16 tuumaisena ja laitetaan uusi asennus aika. Minulla on myös tässä tälläinen vähän käytetty maastorengas joka sopii vanteeseen .

thx 1138 sanoo. Onko tämä rengas vastaavan kokoinen kuin se minkä tilasin.

Myyjä sanoo. Joo sinähän se tiijät


Kysyin koska en juurikaan tiennyt renkaan koko merkinnöistä yhtään mitään silloin nyt tiedän. Rengas oli 245/75 r16 ja olin vain tarkistanut sen renkaan koko merkinnän jonka aioin ostaa ja se oli 31*10.5 r15 en tiennyt noista eri systeemillä merkityistä koko merkinnöistä mitään. Joten uskoin myyjää että se tarkottaa 31'10.5 r16 eli se olisi vain r16 mutta muuten sama.

Mutta eihän noille 16 tuuman vanteille saa edes 31/10.5 renkaita vai saako jostain sellaisia? Kaikki näyttää olevan mainoksissa r15
Vastaa lainaten