Näytä yksittäinen viesti
  #21  
Vanha 20.11.2018, 18:53
2,4TD 2,4TD ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.09
Sijainti: Pori
Viestit: 853
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Catrik Näytä viesti
Itse asiassa oli tarkoituskin laittaa ulkoa ilmanotto, osittain kosteuden takia mutta empä arvannut että absoluuttisessa kosteudessa on noinkin iso ero!

Varoventtiiliä tullu nyt etittyä tuolle kompressorille ja mielestäni aika ihmeellistä että joka paikasta yritetään myydä jotain 1/4" pilliä vaikka selitän että on iso Atlas Copco 1" lähdöllä. En minä ainakaan tiedä enkä ajatellut ottaa selvää mihin asti tuo kampe pumppaa painetta kun sieltä päättää joku anturi tiltata Vai onko tässä joku juttu mitä mä en tajua. Yhdessä erikoisliikkeessä myyjä ihmetteli ettei niin isoa varoventtiiliä ole olemassakaan ja toisessa myyjällä oli kädessä 1/4" venttiili ja näytti nurkassa olevaa pikkukomporaa että tällanen tossakin on
Varoventtiilejä nyt saa ihan lvi tukuista, riittänee varmaan 10bar? Ainahan se parempi on ja mukavempi korvalle kun mahdollisimman suuri on tuo, jos avautuu niin pienemmästä lähtee luonnollisesti isompi ääni. Purkuputken voi johtaa johonkin kauemmas niin ei suoraan vihellä siinä missä on töissä.
Vastaa lainaten