Viestiketju: Palstan säännöistä
Näytä yksittäinen viesti
  #12  
Vanha 10.02.2009, 19:09
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.283
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
Jotkut tuntuu ottavan aika helpolla nokkiinsa jostain asioista ja sitten halutaan pyyhkiä historia tältä palstalta sileeks. Ehkä joskus sitten kuitenkin alotetaan uudelleen uudella nimimerkillä jutut taas. Onhan näitä ollu mutta ei siitä sen enempää. Tän palstan pitäs olla offroad henkinen, en ymmärrä miksi se täällä on niin vaikeaa mutta metsässä yleensä kaikki toimii hyvässä hengessä.
Juuri tämän takia sen edit- ja delete-napit vois ottaa pois tavallisilta käyttäjiltä. Vanhan palstan aikaa toimi ihan hyvin pyydettäessä poistaminen, varmaan toimisi vieläkin?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikjus Näytä viesti
Mitä tulee esim. projektit osion moderoimiseen tai mihin vaan niin aika pitkälti olen henk.koht. pitänyt sen linjan etten puutu asiaan ilman että joku pyytäisi. Ellei sitten ole kyseessä joku selvä älyttömyys. Itse toivoin että oma projekti topikkini herättäisi keskustelua, palautetta, haukkuja, kehuja, kysymyksiä... Koko juttu kun on olemassa pitkälti siksi että on kiva katsoa vuosien saatossa mitä on tehty ja saada myös palautteen kautta uusia ideoita rojektin parantamiseen. Pitäskö koko topikki sitten siirtääkkin chitchattiin
Mun mielestä nykyinen moderointilinja ei oikein riitä, enkä nyt hauku tai arvostele kenenkään tekemisiä. Kunnollisten sääntöjen puute vaan estää tehokkaan siivoamisen?
Projektitopiccien on kait tarkoituskin herättää keskustelua, mutta sen keskustelun voisi jonkin ajan kuluttua poistaa? Sen jälkeen olisi myöhemmin helpompi seurata mitä vuosien saatossa on tullut tehtyä.
Vastaa lainaten