Näytä yksittäinen viesti
  #69  
Vanha 28.06.2014, 21:54
kallo kallo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.12.12
Sijainti: Oulu, Suomi
Viestit: 278
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maddis Näytä viesti
Hyvä, että on joku toinenkin joka ei ole pilaamassa Rangea japsiosilla. Ja kyllähän sitä kasin pöhinää on kiva metsässä kuunnella.

Itse olen yhden murroksen saanut hajotettua, kun peruutin peräylöspäin renkaat käännettynä tappiin. Tilalla on nyt jotku 20e/kpl murrokset ja hyvin on kestäneet pyörittää 34x10.5 swamppereita. Kaikkihan saa rikki jos niikseen tulee.

Eikä noi toy-yodan akselitkaan oikein vakuuta, kun yhdelläkin ajokerralla eräs hj hajotti _kolme_ murrosta.
Jep jep. Itse mietin tässä että uskallanko laittaa Rangeen hiacen peilit. Mutta kyllä se vaan niin taitaa olla, että parhaat, edullisimmat suorat akselit on made in japan.. Jos olisin itse pysynyt suorissa akseleissa niin ne varmasti olis ollu d44/d60 jossa ei nyt rehellisesti ehkä mitään järkeä olis ollutkaan, mutta eipä ois ollu japsiosia. En sitten tiedä että onko saksalaisten osien ämppääminen rangeen yhtään sen hyväksyttävämpää... Mut mun mielestä on

Itsellä vaan me kymppibooroset lähti vegeen siinä vaiheessa kun jatkuvasti joka paikassa sai miettiä että nyt jos ajaa tosta niin mitä menee rikki.
Vastaa lainaten