Näytä yksittäinen viesti
  #64  
Vanha 26.06.2014, 23:53
kallo kallo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.12.12
Sijainti: Oulu, Suomi
Viestit: 278
Perusasetus

[QUOTE=Pajakameli;1141308]
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ZeiZei Näytä viesti
Omassa on arbit edessä ja takana ja sekalainen kokoelma 24 poorisia akseleita, Kammin, Karpiolan ja ehkä jotain merkittömiä, en oo varma.

Edellinen omistaja, Jaska, testannut aikansa mitkä kestää kolmiviitosia ja tullut tuollaiseen tulokseen.

ARBin hajottua takaa, hommasin siihen nuo Ashcroftin välitykset (4.75) ja korjasin arbin.

Viime reissulla hajosi etupäästä jotain ojassa vängätessä, heitti vetämästä oikea eturengas.
Ehkä vetari, todennäköisesti murroksen akselitumppi. Kuului vain niks naks, eikä mitään ääniä jälkeen päin.
Ajelin pois metsästä ja parisataa kilsaa kotia ongelmitta. Murros on britpartsin halvin, jotain kolmekymppiä, joten siksi epäily. Laiskuuttani tms. ei ollut varaosia mukana.

Tämä siis 37 Baja claweilla nyt.



Jep katselin tuota pätkää jo vähän aieimminkin, kyllä ne hitaat välitykset on ihan ehdoton hommata ennenku mihinkään tuolla lähtee.. Tuohon pyritään! Täytyy alkaa hommata osia kotiin. Olen jotain tilaillu tuolta craddockilta ja pirun etevä kauppa, viimeksi soittivat kun eivät ollu varmoja mitä olen vailla...!

Eli murrokset saa tilata jo valmiiksi varalle...

Rahathan tässä hommassa menee ihan kaikki, mutta eikös se jotenki niin oo että jos kaikkia rahoja ei saa menemään, on valinnu väärän harrastuksen
Juu en tiedä kun mulle on aina kehuttu et rangessa kestää murrokset hyvin, mutta mulla ei ole mennyt muuta kuin niitä (taino on tikku, periä, välitys.. perus rangen akselisettiä.) Oon liian ahnas etulukon käyttäjä?

Ehdottomasti vähintään nuo 24 booriset, mikäli ajelee kolmiviitosilla tai yli. Mulla oli ongelmia jo 33 swamppereilla.

Niin tai sitten vaihdat jo nyt ne toyota-akselit lonkkareilla alle. Etkä vasta parin vuoden perästä.

No enikeis.. Pari - kolme tonnia palaa rahaa akselipuoleen joka tapauksessa
Vastaa lainaten