Näytä yksittäinen viesti
  #185  
Vanha 13.10.2006, 18:37
np np ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 16.12.02
Sijainti: Finland.
Viestit: 155
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Tarkoitin quotettamallasi lauseella pelkän ideankin järjettömyyttä. Ja nyt täysin teoreettisesti: jos sinun pitäisi ottaa kuva todisteeksi jonkin asian olemattomuudesta, miten tekisit sen? Enkä oleta sinun etsivän minulle todisteita, sitä mistä sellaisen mielikuvan olet saanut en ymmärrä.
Koko ajan kerta toisensa jälkeen jatkuvasti rukoilet, että minä keksisin sinulle jotain tapaa todistella sinun väitteitäsi. En edelleenkään rupea tekemään mitään sinun väitteittesi eteen, ne joudut edelleen itse todistamaan. Eikö muuten jo olisi aika myöntää, että sinulla ei kerta kaikkiaan ole yhtään mitään todisteita. Jatkuvasti vain jatkat kiemurtelua ja välttelyä ja inttämistä ja pyytelyä ja kyselyä. Se ei nyt tässä auta yhtään, vaan sinun pitää laittaa niitä omia "todellisia" todisteitasi.
Lainaus:
quote:
Ja tottakai kuulostaa järjettömältä että "todisteiden" määrä kertoisi kuka on oikeassa. Varsinkin kun kyseiset todisteet ovat hyvinkin epäuskottavia.
No katsotaanpa nyt sitten vihdoinkin niitä sinun todisteitasi. Annapa tulla. Muuten edelleenkin vertaat nollaa (sinun todisteesi) johonkin nollasta eroavaan (esittämiini todisteisiin), jolloin jälkimmäiset ovat tietenkin äärettömän paljon vakuuttavampia kuin sellaiset, joita ei ole lainkaan edes nähty.

Laitetaanpa tämän päälle vielä lisää todisteita: http://www.wicca.fi/forum/

Käypä tuolla ja laita hakuun esim. "alasti" niin löytyy heti kolme viittausta alastonrituaaleihin. Jos nyt ei viitsi kokeilla muilla hakusanoilla, joilla löytyisi vielä lisääkin. Eli eiköhän tämä asia nyt jo ala olla täysin varmasti todistettu, varsinkin kun vertaamme vastatodisteisiin, joita ei ole lainkaan minkäänlaisia. Katsotaan, jos ehdin tänä viikonloppuna myös käydä ottamassa vielä kuvia paikallisista wiccarituaalipaikoista, joissa paikalliset nuoret tytöt käyvät aina niinä pakanajuhlapäivinään (joista ei tässä ole syytä puhua, koska kaikki osapuolet eivät selvästikään ole uskossa ja näin ollen heitä ei ole syytä laittaa alttiiksi paholaisille) tanssimassa alasti tulen ääressä.

Niilo Paasivirta
http://www.ilmatar.net/%7Enp/


Edited by - np on 13/10/2006 19:50:20
Vastaa lainaten