Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 11.10.2017, 12:25
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 2.945
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi Näytä viesti
Näitä halpoja nastarenkaita tuntuu olevan nykyään vaikka kuinka paljon erinäköisiä ja merkkisiä. On kiinalaista uutta kumia ja eurooppalaisia/aasialaisia pinnattuja. Onko kellään hyviä/huonoja kokemuksia jostain tietystä merkistä/mallista?
Kokemukset halpisrenkaista on jo vähän vanhoja talvirenkaiden osalta, mutta itse olen kokenut mielekkäämmäksi ostaa jotain sellaista rengaskokoa, jota jokatapauksessa pystyy jossain kulkupelissä hyödyntämään, eikä tavalliset henkilöauton renkaat ole kovin kalliita esim. Nokiana tai Continentalina.

Joissain renkaissa on onnistuttu aika hyvin laittamaan vierintävastusta kuriin. Nyt on kesä tullut ajeltua Hiluxilla Insa Saharoilla ja niin mielelläni palaan takaisin taas pikkaisen kalliimpiin renkaisiin.

Itse en ole kauhean innostunut esim. Ässä renkaista, jotka on pinnattuja. Rengastestit ei ole vielä ihan sikana innostanut halparenkaisiin, mutta jos joku osoittautuu hyväksi, niin kai sen hinta nostetaan aikaa myötn vastaamaan muita samantasoisia kilpailijoita?

Toisaalta kelit on päässyt menemään sellaiseksi, että oikein vimosen päälle hyviä renkaita tarvii vain harvoina päivinä. Siksi yritän, että yksi kierros oikein hyviä olisi käytettävissä ja käytettyjä talvirenkaita on tullut siirrettyä muihin käyttötarkoituksiin, jossa ne ei ole kauhean aktiivisessa ajossa.
Vastaa lainaten