Näytä yksittäinen viesti
  #71  
Vanha 20.09.2011, 12:04
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.943
Perusasetus

J.Väihkönen valjastettu apukuskiksi. Itse voin lähteä reissuun vaikka keskiviikko iltana ja sama käy myös Jannelle.

Laalaalle tuossa soittelin ja kertoi että on ollut purnaamista pitkästä matkasta lumisuolle. Tässä faktaa.

Ultimate Adventure 2005 on karvakolmiosta ajettu lumisuon eteläpuolelle Vuole (Garbolovo) nimiseen kylään Ladoga Trophyn 2005 tr-3/proto S1 reittipisteelle 2 h 52 min. Karvakolmioon rajalta ajaa varmaan puolisen tuntia.

Kattelin vähän reittejä ja tässä mielenkiintoisia vaihtareita.

Punaisella näkyy ultimate adventure 2005 viiva jossa mentiin proto/tr-3 reittiä pitkin. Keltaisella näkyvät pisteet on LT 2007 tr-2 ryhmän reitti joka kivasti kiertelee kuivia saarekkeita pitkin lumisuon läpi ja päättyy Räikkölään.



Tässä taas 2005 vuoden raidin reittipisteitä



2007 tr-1 reittipisteitä



Eli variaatioita riittää mutta mitäs sitten kun tuo on ajettu läpi? Mihinkäs sitten ja kauanko liene noihinkin menee??

Jos jollain lisää pisteitä tai varsinaista ajettua reittiviivaa (safari tai kisaautosta) tälle alueelle niin laittakaa mulle sähköpostina (mikjus att gmail piste com).

Jos miettii minkälaista tuolla lumisuolla on niin kandee tsekata ultimate adventure 2005 juttu -> http://forums.offipalsta.com/showthr...mate+adventure

Mun kuvat on hukassa mutta lataan ne kohta tänne ps.comiin ja linkitän tohon vanhaan juttuun.
Vastaa lainaten