Näytä yksittäinen viesti
  #114  
Vanha 01.03.2019, 19:43
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
Svenssonit on muka bonganeet tammikuussa minun Golf-projektin Tukholmassa, kun tuli 4,28€ ruuhkamaksulasku. Kolmesti on muka sillä ajettu tarkastuspisteen ohi.

Itse en ole ajanut Ruotsissa ikinä, enkä kenellekään sitä autoa ole moneen vuoteen lainannut. Aika pätevä rosmo olisi ollut, jos tallin hälyttimet olisi saanut ohitettua, "lainattua" tallin nurkassa jarruvikaisena (toisen takajarrun osat puuttuu) ja vailla jarrunesteitä olevan kakkos-Golffin, ajettua sen Tukholmaan ja palautettua talliin minun huomaamatta . Kiinni jäämisen riskiä tosin olisi hieman lisännyt se, että auto on liikennekäytöstä poistossa, eikä sitä ole katsastettu seitsemään vuoteen. Voimassa olevaa liikennevakuutustakaan ei ole.

Kaikenlaisia sotkuja sitä joutuu selvittämään. Ensin pitäisi maksaa ja sitten tehdä oikaisuvaatimus päätöksestä
Mulle käyny vähän samantapasesti tässä maassa.Kerran postissa tuli tiketti jossa kerrotaan et olen ajanu pikku Corollallani kameraan Nakkilassa ja auton rekkari.Se kilpi oli sillä kyllä kun se oli kilvissä ei siinä mitään mutta sillä hetkellä kuten tälläkin hetkellä se on ladossa jonka lattia on reilun metrin maasta,ei ole kiinteitä ramppeja tms ja se on ilman konetta ja niitä kilpiä. Siks toiseksee en oo ikinä edes käyny kyseisessä paikassa ja ollu siihen kellon aikaa töissä kun tää kuva oli otettu joten en näemmä tiedä kaikkee mitä autoni harrastaa kun selkäni käännän. Sanoinki sille kytälle kun soitin siitä asiasta et aika seikkailu henkinen kapine tämä kyseinen kulkine kun noin vain Nakkilaan ilman moottoria ym lähtee.Sitten vasta seki älys et tosiaan...kilvet palautettu. Saattais olla aihetta kattoo vähä tarkemmi ensin. Specsaversille siis..ja vielä ilmaiseksi.