Näytä yksittäinen viesti
  #23  
Vanha 31.12.2021, 14:44
HiluxMan:n Avatar
HiluxMan HiluxMan ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 924
Perusasetus

-rouva tykkää ajaa -99 paketti Pajerolla. Automaatti, tietysti. Toiminut tähän asti hyvin, itse huollettu alkaen n.70 tkm mittarilukemasta, nyt n.317 tkm. Ainoat viat ajonestolaitteen murkula, ohitettu, sitten pa.tankin anturi uusittu ja lopuksi ilmastointilaitteen sähköflekti. Muutoin normaalihuollot, heti hankittuani ruostesuojattu, ei ole tarvinnut hitsata kuin puolikas kynnyskotelo kun sen suojaproppu oli pudonnut ja kotelo täynnä moskaa. Omistanut auton toistakymmentä vuotta.

-itse nyt 2001 Subaru Outback H6:lla. Happianturit ja yksi nokka-akselin asentoanturi uusittu. Ja pyörien laakerit kertaalleen. Muutoin olen tehnyt normaalihuollot. Ajettu n.180 tkm. Kohta omistanut 10 vuotta.

-Hilux V6 1988, uudesta itsellä. Ollut paljon hupia aikoinaan offroadia ajellessani. Otetaan nykyään ajoon kun tarvetta esiintyy.

-Jaguar S-type R 2004, kesähupiauto. Pienin kulutus kaikista pihan autoista, yllättävää sinänsä.

-Land Cruiser 1997 automatique. Ostettu mielijohteesta, vähän ajettu palokunnan johtoauto. Siisti kulkine, vuorotteluvapaalla nyt.

Näillä ajatellut ajella kun ovat riittävän vanhaa tekniikka, toistaiseksi lähes kaikki ylläpitotoimet olen tehnyt itse.
__________________
__________________________________________________ __________________________________________________ ________
Vastaa lainaten