Viestiketju: Jeep cherokee Msport
Näytä yksittäinen viesti
  #43  
Vanha 25.11.2021, 18:54
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.394
Perusasetus

Jarrulevyt on pirun helppo porata pylväsporakoneessa kun käytät vanhaa napaa mistä nakuttelee pinnapultit pois. Se on tarkka ohjuri ja poraa vaan suoraan pinnapulttien reikien läpi.

Ei nuo jarrulevyt nyt niin usein mene vaihtoon että siitä ongelmaa tulisi, minulla on nyt ollut ~90tkm WJ:n jarrut ZJ:ssä, palat vaihtanut kerran ja levyt on edelleen samat alkuperäiset. Ei ole vielä kuluneet likimainkaan minimirajalle, auto kuitenkin punnittuna 2150kg, olen vetänyt jarrutonta perävaunua vaikka kuinka paljon, ja omista ajoista noin puolet on kaupunkiajoa.
WJ:n jarrut ja ohjaus on selvästi XJ/ ZJ paremmat, ja etenkin jos on korotettu auto niin saa ohjauksen ja panhardin kulmat näppärästi kohdalleen.

Tuon verran minulla on tilaa ~3" korotetussa ZJ:ssä kasikoneella; etupään mitat on ZJ:ssä ja XJ:ssä liki identtiset, sinulla toki eri moottori mutta kuvat antanee kuitenkin vähän osviittaa. Etuakseli tehty kuvan tavalla..





__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten